Poskytuje nejvyšší výkon 272 koní (200 kW) a hlavně točivý moment 350 Nm v takřka „dieselových“ 2400 otáčkách. Navíc již v 1500 ot/min máte pod pravou nohou k dispozici již 300 Nm.
Motor nahrazuje předchozí šestiválec 3,2 litru v modelu E320 a překonává ho jak výkonem (o 21% více), vyšším točivým momentem (o 11% více), tak také spotřebou (o 0,7 l/100km méně). Právě ekonomičnosti provozu současně s vynikající dynamikou výrazně přispívá standardně dodávaná atomatická sedmistupňová převodovka 7G-TRONIC.
K tomuto modelu nabídne Mercedes také atraktivní sportovní paket, vylepšující vzhled i sportovní jízdní vlastnosti.
Akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za výborných 6,9 s, čímž překonává předchůdce E320 o 0,8 s. Maximální rychlost bude limitována tradičními 250 km/h.
Nový motor pro Mercedes-Benz E
Mercedes-Benz třídy E dostal nově vyvinutý motor pro verzi E350. Jedná se už podle názvu o 3,5 litrový zážehový šestiválec. Tento motor s hliníkovým blokem válců se začal před nedávnem montovat již do modelů CLS a SLK.
Další zprávy
-
Češi si na MS vychutnali Dány. Porazili je 7:4
-
Ze slov atentátníka mrazí! Proč útočil na Fica?
-
Kdo je Juraj Cintula, útočník, který střílel na Fica?
-
Fico krvácel do břicha. Lékaři ho stále operují
-
Atentátníkem, který střílel na Fica, má být slovenský spisovatel
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?