Pod kapotou se bude vzpínat přeplňovaný čtyřválec 2,3 l, který produkuje 270 koní výkonu a přenáší je v případě potřeby na všechna čtyři kola. Standardně je veškerý výkon dávkován na 18-ti palcová kola přední nápravy. Elektronicky je však přiřaditelný pohon kol na zadní nápravě, takže je možno rozdělit sílu na obě nápravy v poměru 50:50.
Samozřejmostí u sportovního vozu jsou speciální litá kola, sportovní sedadla, snížený a přituhlý podvozek nebo několik spoilerů pro vytvoření dokonalé vizáže dramaticky vzhlížejícího modelu.
Při jízdě vám padne do ruky „knipl“ šestistupňové manuální převodovky, která svým dílem přispěje k drtivé akceleraci z 0 na 100 km/h za 6,6 sekundy a na vytočenou šestku „poletíte“ rychlostí 240 km/h.
Foto: Mazda
MAZDASPEED6 - bonbónek pro Američany
V příštím roce na začátku léta se na americkém trhu začne prodávat MAZDASPEED6 a podle výrobce půjde o tu nejvyšší úroveň potěšení ze sportovní jízdy.
Další zprávy
-
Černý kašel v Česku: Experti mluví o poklesu cirkulace, ale čísla tomu neodpovídají
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Vlaďka Erbová znovu před oltářem: Třetí svatba známé modelky!
-
V Česku dnes nevyjely některé vlaky! Může za to počasí o víkendu
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!