Stalo se tak po třech letech prodeje současné generace Coroll.
Po kritikách na nevýrazný design přídě se výrobce snažil zatraktivnit tuto část vozu a pozměnil světlomety, mřížku chladiče se znakem japonské automobilky (jenž vytváří jakýsi „nosík“) a nárazník má také zcela jiný tvar. V zadní části objevíme mohutnější nárazník a rozměrné koncové svítilny s celočerveným podbarvením.
Pod kapotu modernizované Toyoty se dostal nový dieselový čtyřválec 1.4 D-4D známý z Yarisu, v Corolle je však naladěn na vyšší výkon 66 kW a vyznačuje se mimořádně příznivou spotřebou – 4,7 litu na 100 km.
Foto: Toyota
Modernizovaná Corolla na českém trhu
Po nedávném představení druhé generace Corolly Verso, přichází na český trh i faceliftovaný pětidvéřový hatchback.
Další zprávy
-
Martin Dejdar: První slova o smrti zakladatele Ypsilonky Jana Schmida (†87)
-
Inspekce k útoku na FF UK: Policie nepochybila, ale existuje prostor pro zlepšení
-
Veronika Žilková neskrývala dojetí: Kordulko, jsi vítěz!
-
Tragickou srážku vlaků nepřežily dvě Slovenky! Dron ukázal zkázu z výšky
-
Andrea Verešová se s tím smířila: Na mole v prádle už ji neuvidíme?!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!