Komunikační a sociální síť Facebook má jen v České republice přes jeden milion profilů, což je nezanedbatelná uživatelská základna pro jakoukoliv reklamu. To si zřejmě uvědomilo i ministerstvo dopravy, které zde v uplynulých dnech spustilo stránku kampaně Nemyslíš – zaplatíš! (odkaz).
Ta doteď eviduje více než 86 tisíc fanoušků a čtenáři zde najdou pohromadě veškeré informace o kampani včetně propíraných videí a mnohdy nepěkných fotografií ostatních uživatelů. Neméně nepěkná je i aplikace s názvem „Dožiju se konce roku?“, kde každý z vás může zjistit, zda při svém způsobu jízdy do konce roku zemře při dopravní nehodě. Drsné? Ano, ale život na silnicích takový být umí. A bez slitování.
TIP: AutoRoad.CZ na Facebooku – staňte se naším fanouškem!
Dle ministerstva je hlavním cílem facebookové kampaně upozornit řidiče na rizika související se závěrečným obdobím roku, kdy se zhoršuje sjízdnost silnic, zmenšuje viditelnost a stále mnoho řidičů jezdí na letních pneumatikách. Facebook je navíc ideální prostředek pro komunikaci s nejrizikovější skupinou mladých a nezkušených řidičů.
Kampaň Nemyslíš – zaplatíš! objevuje kouzlo Facebooku
Diskutovaná bezpečností kampaň Nemyslíš – zaplatíš! přichází na další způsob propagace. Tentokrát ministerstvo dopravy cílí na statisíce řidičů na Facebooku.
Další zprávy
-
Česko se rozloučilo s Janem Kačerem (†87): V Národním se sešla herecká smetánka!
-
Vražda ženy na náměstí vyděsila Jevíčko! Pachatel je na útěku
-
Bruce Springsteen: Nový termín koncertu v Praze! Odklad kvůli zdraví legendy
-
Princezna Kate: TAJEMSTVÍ jejího návratu do práce! Všechno může být jinak
-
Princezna Kate: TAJEMSTVÍ jejího návratu do práce! Všechno může být jinak
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!