JE Design se snaží dělat úpravy hodně extravagantně, což se mu daří. A u Q7 to platí bezezbytku. Změn dostál jak exteriér, tak i technika. Již tak mohutná Q7 dostala kit, rozšiřující její boky, především blatníky a prahy. Na přidané části jsou vidět výdechy horkého vzduchu, čekejme však, že falešné. Podobně je oplastován i poslední sloupek, na který navazuje přítlačné křídlo. Zadní nárazník obsahuje imitaci difuzoru a čtveřici lichoběžníkových koncovek výfuku.
Přední nárazník je vybaven dvojicí mlhovek a sám je kompletně přepracován. Na světlech se objevila mračítka, na kolech zase ráfky s průměrem nemalých 22 palců. Na nich jsou nazuty pneumatiky 295/30.
Ani motor nezahálel a šel do posilovny. Vidlicový osmiválec 4,2 FSI dostal navíc kompresor a výsledný výkon tak atakuje hranici 500 koní (368 kW) a točivý moment dosahuje 600 Nm. Díky tomu je možné se s tímto mastodontem rozjet na stovku za 5,6 sekundy a dosáhnout až na 270 kilometrů v hodině