Jeep Compass – Startech si vyhrál

Phantom Tungsten

Phantom Tungsten | foto: Startech

Compass je jedním z nejméně terénních aut portfolia Jeepu. Vzhledem k tomu, že Startech si troufne na silniční zaměření upravovat i Wranglera, úprava Compassu již byla jen samozřejmou maličkostí.

Jeep Compass stojí na stejném podvozku, jaký využívá například Dodge Caliber. To, řekl bych, docela jasně vymezuje jeho zaměření. Nejlépe se bude cítit na silnici a pokud už terén, tak maximálně polní cesta...a to ještě nepříliš rozbitá. Tedy ideální stroj pro úpravu k silničnímu použití.

Pod kapotou Compassu často bije dvoulitr z produkce Volkswagenu a to o výkonu 140 koní(103 kW). Vzhledem k tomu, že motory TDI jsou čiptunerským rájem, ani Startech to nemohlo nechat klidným. Po instalaci tuningového kitu tak povyskočí výkon na 180 koní (132 kW) a točivý moment na hodnotu 360 Nm. Navíc je možno instalovat i výfuk z leštěné oceli.

Změny jsou samozřejmě i na povrchu. Přední nárazník dostal imitaci ochranného plechu pod motorem, blikače jsou ozdobeny lemováním s imitací chromu a totéž platí i o malých nasávacích otvorech v přídi. Z boku zaujmou nástavce prahů a vzadu nástavec nárazníku. Ano, nárazník není tvořen jedním dílem, ale onen tuningový díl je pouze zčásti nasazen na tom původním. Zajímavé řešení. Nový design mají samozřejmě i kola. Ty mají rozměr buď 19, nebo i 20 palců a pneumatiky na nich rozměr buď 255/40 R 19, nebo 245/35 R 20.

Úprav doznal i podvozek, ten může být snížen až o 30 milimetrů, což přinese o něco lepší držení a chování v zatáčkách a pokud máte zájem, Startech vám upraví i interiér.

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu