Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů?

iM1, 5. prosince 2016, 11:40 Google+

Na zasedání strategické komise World Endurance Championship bylo jednomyslně odsouhlaseno zmrazení technických pravidel pro stavbu prototypů LMP1 s hybridním pohonem do roku 2019 včetně. Andreas Seidl z týmu Porsche se zamýšlí nad tím, jaký vliv bude mít toto omezení pro další vývoj.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Technika prototypu Porsche 919 Hybrid

Technika prototypu Porsche 919 Hybrid | foto: Porsche

Sdílejte článek

Tímto krokem došlo ke zpoždění expanze v oblasti nových směrů vývoje hybridních pohonných ústrojí po roce 2018. Ta měla umožnit otevření nové cesty alternativních pohonů a vytvoření nové třídy s limitním množstvím spotřebované energie nastaveným na 10 MJ,“ uvádí Andeas Seidl. „Ale udržet současné předpisy v platnosti až do konce sezóny 2019 v žádném případě neznamená, že zůstaneme stát na místě. Budeme pokračovat v dalším vývoji stávající technologie,“ doplňuje Andreas Seidl, „protože tento zdánlivý krok zpět nám umožní současnou technologii dále rozvíjet a zdokonalovat. Získáváme tolik potřebný čas a klid na naši práci. Hybridní pohony tak, jak je nyní používáme v našich prototypech, ještě zdaleka nevyčerpaly své technologické možnosti.

Seidl dále uvedl, že zmrazení současných technických regulí byl rozumný a uvážený krok. „Museli jsme je zmrazit, abychom omezili jejich složitost, což nám mimo jiné umožní stabilizovat náklady potřebné pro další rozvoj a umožní to snazší vstup případným novým konkurentům,“ vysvětluje Andreas Seidl některé důvody, které toto strategické rozhodnutí podporují.

Další navrhované změny, které mají mít například vliv na snížení přítlaku u továrních prototypů nebo na alokaci pneumatik pro jednotlivé závody zůstávají v platnosti, protože budou mít přímý a okamžitý vliv na snížení výkonnosti továrních LMP1 a zvýší tím konkurenceschopnost a atraktivitu celé série.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Marco Wittmann si na Norisringu počínal tvrdě, za což bude v Moskvě penalizován

Wittmann se na startu v Moskvě propadne díky svému počínání na Norisringu

Paffett, Gary

DTM: Onboard video z nehody Paffeta a Rockenfellera, který si z ní odnesl zlomeninu

Maxime Martin zvítězil v nedělním závodu na Norisringu

Norisring: Druhý závod přerušila velká nehoda, vítězí Martin

Bruno Spengler získal vítězství po 4 letech

Norisring: Spengler získává vítězství po čtyřech letech!

Robert Wickens v boxech

Wickens: Audi mělo na Lausitzringu mnohem širší rozsah v oblasti zastávek v boxech

Edoardo Mortara se letos zatím po stránce výkonů hledá, dokáže brzy najít správné nastavení svého Mercedesu AMG C 63 DTM?

Mortara srovnává Audi a Mercedes v DTM - jsou to jiné světy

Aikido Toyoda, president Toyota Motor Corporation

LE MANS: Nečekané osobní prohlášení presidenta společnosti Toyota pana Aikida Toyody

reklama
reklama

Doporučujeme

Tovární sestava Porsche pro rok 2017

Tovární jezdci Porsche oficiálně poztvrzeni

Čtěte dále

Nejčtenější články

reklama

Zprávy odjinud