Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů?

MFr, 5. prosince 2016, 11:40 Google+

Na zasedání strategické komise World Endurance Championship bylo jednomyslně odsouhlaseno zmrazení technických pravidel pro stavbu prototypů LMP1 s hybridním pohonem do roku 2019 včetně. Andreas Seidl z týmu Porsche se zamýšlí nad tím, jaký vliv bude mít toto omezení pro další vývoj.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů? - anotačné foto

Technika prototypu Porsche 919 Hybrid | foto: Porsche

Sdílejte článek

Tímto krokem došlo ke zpoždění expanze v oblasti nových směrů vývoje hybridních pohonných ústrojí po roce 2018. Ta měla umožnit otevření nové cesty alternativních pohonů a vytvoření nové třídy s limitním množstvím spotřebované energie nastaveným na 10 MJ,“ uvádí Andeas Seidl. „Ale udržet současné předpisy v platnosti až do konce sezóny 2019 v žádném případě neznamená, že zůstaneme stát na místě. Budeme pokračovat v dalším vývoji stávající technologie,“ doplňuje Andreas Seidl, „protože tento zdánlivý krok zpět nám umožní současnou technologii dále rozvíjet a zdokonalovat. Získáváme tolik potřebný čas a klid na naši práci. Hybridní pohony tak, jak je nyní používáme v našich prototypech, ještě zdaleka nevyčerpaly své technologické možnosti.

Seidl dále uvedl, že zmrazení současných technických regulí byl rozumný a uvážený krok. „Museli jsme je zmrazit, abychom omezili jejich složitost, což nám mimo jiné umožní stabilizovat náklady potřebné pro další rozvoj a umožní to snazší vstup případným novým konkurentům,“ vysvětluje Andreas Seidl některé důvody, které toto strategické rozhodnutí podporují.

Další navrhované změny, které mají mít například vliv na snížení přítlaku u továrních prototypů nebo na alokaci pneumatik pro jednotlivé závody zůstávají v platnosti, protože budou mít přímý a okamžitý vliv na snížení výkonnosti továrních LMP1 a zvýší tím konkurenceschopnost a atraktivitu celé série.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

WEC: Dánský tým Young Driver AMR překvapivě končí, titul obhajovat nebude - anotačno foto

WEC: Dánský tým Young Driver AMR překvapivě končí, titul obhajovat nebude

IMSA: Marino Franchitti se po odchodu z Fordu vrací na scénu - anotačno foto

IMSA: Marino Franchitti se po odchodu z Fordu vrací na scénu

WEC: Vývoj nového prototypu BR1 postupuje podle plánu - anotačno foto

WEC: Vývoj nového prototypu BR1 postupuje podle plánu

Vítěz 24h Le Mans Danny Watts oznámil, že je homosexuál - anotačno foto

Vítěz 24h Le Mans Danny Watts oznámil, že je homosexuál

Hyundai míří na okruhy - anotačno foto

Hyundai míří na okruhy

FE: Di Grassi potrestán za včerejší přestupek, umístění mu však zůstává. Zavání to dvojím metrem, tvrdí rozezlený Piquet - anotačno foto

FE: Di Grassi potrestán za včerejší přestupek, umístění mu však zůstává. Zavání to dvojím metrem, tvrdí rozezlený Piquet

WEC: Ferrari vybralo náhradu za odcházejícího Gianmaria Bruniho - anotačno foto

WEC: Ferrari vybralo náhradu za odcházejícího Gianmaria Bruniho

reklama
reklama

Doporučujeme

Na testování v Sebringu míří 34 aut, prototypy DPi budou muset zpomalit

Na testování v Sebringu míří 34 aut, prototypy DPi budou muset zpomalit

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Evropa je Mekka závodů cestovních vozů, říká Američan August MacBeth, čím ho ohromil Octavia Cup?

  2. LE MANS: Rubens Barrichello míří do Le Mans

  3. Jann Mardenborough povýšil do elitní třídy Super GT

  4. Na testování v Sebringu míří 34 aut, prototypy DPi budou muset zpomalit

  5. Rinaldi Racing bude opět bojovat o nejvyšší příčky v Blancpain GT

  6. FE: Di Grassi potrestán za včerejší přestupek, umístění mu však zůstává. Zavání to dvojím metrem, tvrdí rozezlený Piquet

reklama