Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů?

iM1, 5. prosince 2016, 11:40 Google+

Na zasedání strategické komise World Endurance Championship bylo jednomyslně odsouhlaseno zmrazení technických pravidel pro stavbu prototypů LMP1 s hybridním pohonem do roku 2019 včetně. Andreas Seidl z týmu Porsche se zamýšlí nad tím, jaký vliv bude mít toto omezení pro další vývoj.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Technika prototypu Porsche 919 Hybrid

Technika prototypu Porsche 919 Hybrid | foto: Porsche

Sdílejte článek

Tímto krokem došlo ke zpoždění expanze v oblasti nových směrů vývoje hybridních pohonných ústrojí po roce 2018. Ta měla umožnit otevření nové cesty alternativních pohonů a vytvoření nové třídy s limitním množstvím spotřebované energie nastaveným na 10 MJ,“ uvádí Andeas Seidl. „Ale udržet současné předpisy v platnosti až do konce sezóny 2019 v žádném případě neznamená, že zůstaneme stát na místě. Budeme pokračovat v dalším vývoji stávající technologie,“ doplňuje Andreas Seidl, „protože tento zdánlivý krok zpět nám umožní současnou technologii dále rozvíjet a zdokonalovat. Získáváme tolik potřebný čas a klid na naši práci. Hybridní pohony tak, jak je nyní používáme v našich prototypech, ještě zdaleka nevyčerpaly své technologické možnosti.

Seidl dále uvedl, že zmrazení současných technických regulí byl rozumný a uvážený krok. „Museli jsme je zmrazit, abychom omezili jejich složitost, což nám mimo jiné umožní stabilizovat náklady potřebné pro další rozvoj a umožní to snazší vstup případným novým konkurentům,“ vysvětluje Andreas Seidl některé důvody, které toto strategické rozhodnutí podporují.

Další navrhované změny, které mají mít například vliv na snížení přítlaku u továrních prototypů nebo na alokaci pneumatik pro jednotlivé závody zůstávají v platnosti, protože budou mít přímý a okamžitý vliv na snížení výkonnosti továrních LMP1 a zvýší tím konkurenceschopnost a atraktivitu celé série.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Jak ovlivní zmrazení technických regulí vývoj nových prototypů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Prototyp Alpine A470 týmu Signatech Alpine Matmut při představení před zahájením sezóny WEC 2017

WEC: Signatech Alpine vyjíždí za obhajobou titulu

ELMS

ELMS: Kolektivní testování zahájil nejrychlejším časem Richard Bradley

Co se asi ukrývá pod tajemnou plachtou?

WEC: Nový prototyp Porsche 919 Hybrid 2017. Předčasně a v závodních barvách

Kdo s kým letos pojede v týmu?

DTM: Mercedes oznámil rozdělení jezdců mezi jednotlivými týmy

Blancpain GT series

Motory se rozduní nad Jadranem. Očekávaný start sezony Blancpain GT je tady!

Konečnou podobu prototypu TS050 Hybrid 2017 odhalí Toyota 31. března v Monze

WEC: Toyota představila poslední jména

José Manuel Urcera

Urcera ve WTCC nenapodobí své argentinské krajánky

reklama
reklama

Doporučujeme

Startovní pole vozů LMGTE je ve WEC poměrně početné

TOP 5 nejlepších jezdců WEC 2016 - kategorie LMGTE

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Slavný závod Mille Miglia se blíží. Slavit bude jubileum

  2. WEC: Týmové barvy Říše Středu

  3. ELMS: Na Monze se k prvním testům sejde 41 aut, přijede i Miro Konopka

  4. Záznam 12h v Sebringu

  5. WEC: Nový prototyp Porsche 919 Hybrid 2017. Předčasně a v závodních barvách

  6. Decimované pole GP3 testovalo dva dny v Estorilu

reklama