DISKUZE K ČLÁNKU

Komentář: A nebude to málo Antone Pavloviči...? díl 3

Náhlý odchod Audi z vytrvalostního mistrovství světa vyvolal mnoho otázek, z nichž některé se dotkly i samotné existence WEC. V prvním díle jsme nastínili důvody tohoto odchodu a ve druhém jsme se zamysleli nad novými impulsy, které může odchod Audi z WEC vyvolat. Nyní přinášíme některé reakce, které tato redukce startovního pole vyvolala

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Bart (Hlasoval 1 člověk) 30.11.2016 08:13
Možná by stálo za úvahu, alespoň, pokud jde o dva… »
» mida (Hlasoval 1 člověk) 30.11.2016 18:53
To je bez debat, ale obávám se, že by se takový… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Bart

    Bart

    46.135.168.XXX
    Měl jsem spíš na mysli např. provoz třetího a třeba i čtvrtého vozu s výraznou finanční podporou dalšího subjektu, respektive stáje. Otázka je, kde a koho najít.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

  • Bart

    Bart

    46.135.165.XXX
    Možná by stálo za úvahu, alespoň, pokud jde o dva hlavní hráče kategorie LMP1, Toyotu a Porsche, nasazení zákaznických vozů, pronajatých soukromým týmům. Podobně, jako v např. v roce 2011 Peugeot 908HDi FAP týmu Oreca Matmut. Otázka ovšem je, zda by se někdo takový našel. Pronájem takového vozu nebude levný. Rozhodně by to přidalo na atraktivnosti.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    • mida

      mida

      178.209.152.XXX
      To je bez debat, ale obávám se, že by se takový tým nenašel. Navíc by to nebylo jen o pronájmu auta, ale je zde, dle mého názoru, také velký problém v technické podpoře. Hybridní prototypy jsou natolik sofistikované, že by takovému zákaznickému týmu musel být poskytnutý i tým techniků, kteří by se starali o pohonné ústrojí a to jsou další náklady.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

Aktuálně

Týmová struktura u Audi zůstává pro rok 2017 beze změny - anotačno foto

Týmová struktura u Audi zůstává pro rok 2017 beze změny

Manor míří do LMP1 - anotačno foto

Manor míří do LMP1

Rebellion Racing má kompletní jezdeckou sestavu pro WEC 2017 - anotačno foto

Rebellion Racing má kompletní jezdeckou sestavu pro WEC 2017

Další prototyp pro LMP1 postaví Ginetta - anotačno foto

Další prototyp pro LMP1 postaví Ginetta

André Lotterer je pro zákaznické vozy LMP1 - anotačno foto

André Lotterer je pro zákaznické vozy LMP1

Toyota si pro sezónu 2017 nastavila laťku odvážně vysoko - anotačno foto

Toyota si pro sezónu 2017 nastavila laťku odvážně vysoko

TOP 5 nejlepších jezdců WEC 2016 - kategorie LMGTE - anotačno foto

TOP 5 nejlepších jezdců WEC 2016 - kategorie LMGTE

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama