DISKUZE K ČLÁNKU

Komentář: A nebude to málo Antone Pavloviči...? díl 3

Náhlý odchod Audi z vytrvalostního mistrovství světa vyvolal mnoho otázek, z nichž některé se dotkly i samotné existence WEC. V prvním díle jsme nastínili důvody tohoto odchodu a ve druhém jsme se zamysleli nad novými impulsy, které může odchod Audi z WEC vyvolat. Nyní přinášíme některé reakce, které tato redukce startovního pole vyvolala

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Bart (Hlasoval 1 člověk) 30.11.2016 08:13
Možná by stálo za úvahu, alespoň, pokud jde o dva… »
» mida (Hlasoval 1 člověk) 30.11.2016 18:53
To je bez debat, ale obávám se, že by se takový… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Bart

    Bart

    46.135.168.XXX
    Měl jsem spíš na mysli např. provoz třetího a třeba i čtvrtého vozu s výraznou finanční podporou dalšího subjektu, respektive stáje. Otázka je, kde a koho najít.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Bart

    Bart

    46.135.165.XXX
    Možná by stálo za úvahu, alespoň, pokud jde o dva hlavní hráče kategorie LMP1, Toyotu a Porsche, nasazení zákaznických vozů, pronajatých soukromým týmům. Podobně, jako v např. v roce 2011 Peugeot 908HDi FAP týmu Oreca Matmut. Otázka ovšem je, zda by se někdo takový našel. Pronájem takového vozu nebude levný. Rozhodně by to přidalo na atraktivnosti.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • mida

      mida

      178.209.152.XXX
      To je bez debat, ale obávám se, že by se takový tým nenašel. Navíc by to nebylo jen o pronájmu auta, ale je zde, dle mého názoru, také velký problém v technické podpoře. Hybridní prototypy jsou natolik sofistikované, že by takovému zákaznickému týmu musel být poskytnutý i tým techniků, kteří by se starali o pohonné ústrojí a to jsou další náklady.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit

Aktuálně

Sato, Takuma

Povýšená formule 1 aneb statistiky neříkají všechno

BMW M8 GTE

IMSA: Nové BMW M8 GTE bude závodit na dvou frontách

Sato, Takuma

Takuma Sato vyhrál dramatických 500 mil v Indianapolisu

Ford přijede do Le Mans s cílem obhájit své loňské vítězství

WEC: Restrikce v LMGTE pro oficiální testy před Le Mans

FIA a ACO

FIA: Jak se vyhnout kolizím termínů?

Oliver Rowland

Monte Carlo: Oliver Rowland vítězem monackého premiéry F2

IndyCar 2018 - oválová verze

Série IndyCar ukázala nové monoposty, částečně se vrací k populárnímu designu

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama