DISKUZE K ČLÁNKU

Komentář: A nebude to málo Antone Pavloviči...? díl 3

Náhlý odchod Audi z vytrvalostního mistrovství světa vyvolal mnoho otázek, z nichž některé se dotkly i samotné existence WEC. V prvním díle jsme nastínili důvody tohoto odchodu a ve druhém jsme se zamysleli nad novými impulsy, které může odchod Audi z WEC vyvolat. Nyní přinášíme některé reakce, které tato redukce startovního pole vyvolala

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Bart (Hlasoval 1 člověk) 30.11.2016 08:13
Možná by stálo za úvahu, alespoň, pokud jde o dva… »
» mida (Hlasoval 1 člověk) 30.11.2016 18:53
To je bez debat, ale obávám se, že by se takový… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Bart

    Bart

    46.135.168.XXX
    Měl jsem spíš na mysli např. provoz třetího a třeba i čtvrtého vozu s výraznou finanční podporou dalšího subjektu, respektive stáje. Otázka je, kde a koho najít.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Bart

    Bart

    46.135.165.XXX
    Možná by stálo za úvahu, alespoň, pokud jde o dva hlavní hráče kategorie LMP1, Toyotu a Porsche, nasazení zákaznických vozů, pronajatých soukromým týmům. Podobně, jako v např. v roce 2011 Peugeot 908HDi FAP týmu Oreca Matmut. Otázka ovšem je, zda by se někdo takový našel. Pronájem takového vozu nebude levný. Rozhodně by to přidalo na atraktivnosti.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • mida

      mida

      178.209.152.XXX
      To je bez debat, ale obávám se, že by se takový tým nenašel. Navíc by to nebylo jen o pronájmu auta, ale je zde, dle mého názoru, také velký problém v technické podpoře. Hybridní prototypy jsou natolik sofistikované, že by takovému zákaznickému týmu musel být poskytnutý i tým techniků, kteří by se starali o pohonné ústrojí a to jsou další náklady.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit

Aktuálně

Prototyp Alpine A470 týmu Signatech Alpine Matmut při představení před zahájením sezóny WEC 2017

WEC: Signatech Alpine vyjíždí za obhajobou titulu

ELMS

ELMS: Kolektivní testování zahájil nejrychlejším časem Richard Bradley

Co se asi ukrývá pod tajemnou plachtou?

WEC: Nový prototyp Porsche 919 Hybrid 2017. Předčasně a v závodních barvách

Kdo s kým letos pojede v týmu?

DTM: Mercedes oznámil rozdělení jezdců mezi jednotlivými týmy

Blancpain GT series

Motory se rozduní nad Jadranem. Očekávaný start sezony Blancpain GT je tady!

Konečnou podobu prototypu TS050 Hybrid 2017 odhalí Toyota 31. března v Monze

WEC: Toyota představila poslední jména

José Manuel Urcera

Urcera ve WTCC nenapodobí své argentinské krajánky

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama