Ford a Ferrari na Nürburgringu s plným výkonem

iM1, 19. července 2016, 00:43 Aktualizováno 19.7.2016, 23:14 Google+

Oba dva tovární týmy, které dominují letošním závodům WEC v kategorii LMGTE, nebudou po závodě 24h Le Mans omezeny žádnými restrikcemi.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nový Ford GT určený pro FIA World Endurance Championship včetně 24 hodin v Le Mans

Nový Ford GT určený pro FIA World Endurance Championship včetně 24 hodin v Le Mans | foto: Ford Motor Company

Sdílejte článek

Přestože vozy Ferrari 488 továrnou podporovaného týmu AF Corse vyhrály úvodní závody letošního šampionátu WEC v Silverstone a ve SPA-Francorchamps a vozy Ford GT týmu Chip Ganassi Racing (také s podporou výrobce) opanovali poslední závod 24h Le Mans, nebudou pro následující závod na německém Nürburgringu (jede se 24. července) nijak omezeny.

Konkurenční značky Porsche a Aston Martin v kategorii GTE Pro mohou však naopak těžit z volnějších technických limitů pro německý závod. Konkrétně se jedná o tyto úpravy:
Porsche 911 RSR - snížení limitu minimální hmotnosti o 15 kg, zvětšení restriktoru sání o 0.2 mm
Aston Martin V8 Vantage - zvětšení restriktoru sání o 0.4 mm, snížení hranice maximální hmotnosti o 20 kg při využití aerobalíčku „C“ (verze pro generování vysokého přítlaku)

Vozy v kategorii GTE Am se dočkají těchto změn technických limitů:
Aston Martin V8 Vantage - zmenšení restriktoru sání o 0.3 mm
Ferrari 458 Italia - zvýšení minimální hmotnosti o 5 kg
Porsche 911 RSR - snížení limitu minimální hmotnosti o 5 kg

Vozy Ford GT byly podobnými restrikcemi (konkrétně zvýšení minimální hmotnosti o 15 kg, snížení max. plnícího tlaku turbodmychadla a snížení maximálního povoleného množství paliva pro závod) omezeny před posledním závodem série IMSA v Kanadě, ale i přes tato omezení zmíněný závod vyhrály.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ford a Ferrari na Nürburgringu s plným výkonem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

start

DTM odhalilo kalendář: Vrací se do Anglie a Itálie

DTM čeká příští rok navýšení počtu závodů

Kalendář DTM 2018 je zase o něco jasnější

Mattias Ekström se letos stal vicemistrem

Zůstane Ekström v DTM? Co jiného by dělal? "Nic jiného neumím"

René Rast za volantem Audi RS5 DTM

Nový šampión Rast: Test F1 by byl mega cool a skvělou zkušeností

René Rast ve své debutové sezoně v DTM opravdu překvapil

Rast se stal mistrem DTM ve své nováčkovské sezoně

Rast, Rene

Hockenheimring: Titul vyhrál ve své debutové sezoně Rast!

reklama
reklama

Doporučujeme

Vozy Porsche 919 Hybrid budou obhajovat loňské vítězství

Nürburgring - okénko do německé vytrvalostní historie

Čtěte dále

reklama

Zprávy odjinud