Vlastník továrny Don Panoz, jenž je duchovním otcem seriálu ALMS, musel pozastavit vývoj drahých vozů třídy LMP1, neboť nebyl schopen konkurovat značkám Audi, Bentley a dalším.
Cílem a myšlenkou Dona Panoze bylo připravovat kvalitní vozy, se kterými budou moci za rozumné peníze startovat soukromé týmy a bojovat o přední místa. Tuto možnost nabízí nyní třída GT, kterou ovládají vozy Porsche. Panoz proti nim vysílá svoji dvojici Esperante GTLM s čísly 50 a 51. Pokud uspějí, nabídne Panoz další zákaznické vozy ke koupi.
Panoz sleduje dva cíle. Za prvé podporu svým modelům a značce, za druhé oživení konkurence v nejslabší třídě, jež postrádá potřebné vzrušení.
Zatím byli oznámeni dva jezdci. Již před časem podepsal smlouvu Bill Auberlen a nově i Robin Liddell. S jmenováním zbývajících jezdců počítá továrna až těsně před startem sezony v Sebringu.
Foto: ALMS / Rick Dole
Panoz Motor Sports nasadí dva tovární vozy
Panoz neuspěl v nejsilnější třídě, změnil taktiku a rozhodl se zaútočit ekonomičtěji.
Další zprávy
-
Fica čekají nejtěžší hodiny a dny, řekl Pellegrini po několika minutách s premiérem
-
Milan Antoš: PRVNÍ SLOVA o nehodě, která ho vyřadila z vysílání ČT!
-
Poslední rozloučení s Vlastimilem Harapesem (†77) bude v Národním divadle!
-
Princezna Kate ve víru spekulací o nemoci! Tvrdohlavý princ William to těžce nese
-
Simona Postlerová (†59): PRAVDA o sbírce na pomoc rodině zesnulé herečky!