Nový Dodge Challenger Demon je tak široký, že se nevejde na výrobní linku

AutoRoad.cz, 26. května 2017, 15:55 Google+

Automobilka Dodge je na svůj nejrychlejší a nejostřejší výtvor právoplatně hrdá, jde přeci o jeden z nejlépe akcelerujících vozů s motorem V8 na světě. Tohle prvenství si ale vyžádalo pár ústupků.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Dodge Challenger SRT Demon je skutečným dragsterem i autem pro běžné použití

Dodge Challenger SRT Demon je skutečným dragsterem i autem pro běžné použití | foto: Fiat Chrysler Automobiles

Sdílejte článek

Jedním z takových ústupků jsou i kola, která se na vůz montují. Jsou to speciální pneumatiky určené pro závody ve sprintu, které jsou složeny ze speciálního materiálu a vyznačují se svou velkou šířkou.

Kvůli tomu dostal Dodge Challenger Demon i větší blatníky, do kterých se tato kola bez problému vejdou. Problém ale nastal už na výrobní lince, na kterou se Demon s těmito pneumatikami zkrátka nevešel. Výrobce proto musel sáhnout po užších pneumatikách, na kterých každý Dodge nový Dodge Challenger Demon opouští továrnu. Tak se alespoň vyjádřil mluvčí koncernu FCA pro server The Drive. Zvláštní malá modrá kola ale na vozech Demon vypadají opravdu zvláštně, chtělo by se říci až nedůstojně.

Někteří milovníci nadupaných vozů si ale vysvětlují přítomnost menších kol na vozech před továrnou společnosti Dodge trochu jinak. Podle nich je problém v tom, že speciální pneumatiky, které Dodge Challenger Demon používá, jsou velmi citlivé na nízké teploty. A vzhledem k tomu, že továrna kde se Challengery Demon vyrábí leží v poměrně chladné části Kanady, možná na této teorii něco bude. Nízké teploty by totiž mohly speciální pneumatiky poškodit vznikem malých trhlinek, což by ovlivnilo jejich životnost i schopnost "přilepit se" k asfaltu.

Vytisknout

Diskuze: Nový Dodge Challenger Demon je tak široký, že se nevejde na výrobní linku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

BMW řady 8 Cabrio

BMW 8 Cabrio? Vlajková loď přišla o střechu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud