DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na Red Bull RB9 + technické specifikace

Třetího února představil Red Bull vůz pro sezónu 2013. K jakým změnám došlo na voze RB9 a jaké jsou jeho charakteristické designové rysy? Porovnáme si jej s loňským monopostem a podíváme se také na jeho obecné technické specifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na Red Bull RB9 + technické specifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 19.02.2013 08:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 15.02.2013 10:29
Ne tak docela. Ten schod tam mas vzdy, cili i … »
» uzivatel000820 (Hlasovali 2 lidé) 15.02.2013 10:06
Rozdíl je to opravdu malý, ale podobné to bylo … »
» pard (Hlasoval 1 člověk) 19.02.2013 08:37
Hlavní eso v rukávu Red Bullu je Adrian Newey… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pard

    pard

    141.170.128.XXX
    Hlavní eso v rukávu Red Bullu je Adrian Newey.Je to záruka,že ty vozy opět překvapí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kortez

    89.235.0.XXX
    Zdravim vsechny... mam otazku. Tyka se to panelu cudnosti. Nektere tymy jej nepouzivaji, nebo pouzivaji ale mensi. Pry diky hmotnosti, ktera je tu navic. Ja se ptam, nebude ta hmotnost porad stejna? prece je jedno, jestli tam bude karoserie se schodem nebo bez schodu ne? porad je to priblizne stejne mnozstvi materialu. Diky za odpoved, zajimalo by me to jak je to vlastne resene.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ne tak docela. Ten schod tam mas vzdy, cili i "tu hmotnost" karoserie. Je na rozhodnuti tymech, jestli ho prekryjou tim panelem (nestrukturalni, pouze karbonovy skelet), nebo ne. Pokud ho prekryjou, predstavuje to hmotnost navic - pod nim nemuzou nic ubrat, aby ten prirustek kompenzovali - ta karoserie tam musi byt, jako by nebyla prekryta panelem.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kortez

        89.235.0.XXX
        Diky za odpoved, ja sem prave myslel ze kdyz je tam ten kryt, tak pod nim je uz jen otevrena, nejaka zpevena kostra, nebo neco takovyho, ze karoserie pod nim by byla vlastne zbytecna 04

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Jenže pod ním není karoserie ve smyslu krytu nějakého vnitřního zařízení, která by šla odstranit, ale nárazová struktura. Kdybys z ní něco ubral, snížíš její pevnost a neprojde testy (jako všechno v F1 je na hraně co do poměru pevnost/hmotnost).

          Panel cudnosti je sice jenom poměrně tenká skořepina, ale takhle vepředu je každé deko znát. Kdyby nebylo, nepochybuj o tom, že by všechny týmy raději volily aerodynamicky výhodnější řešení s dlouhým panelem.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    82.208.5.XXX
    Rozdíl je to opravdu malý, ale podobné to bylo s Ferrari na začátku tisíciletí a jak jim to pak jelo.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zato na novom RB9 je dosť úprav,.. ...ktoré sú badateľné aj okom z hľadiska aerodynamiky, lebo auto je štíhlejšie a určite má aj menší odpor, celý predok je totiž užší a predné krídlo má menšiu plochu, pričom určite jeho prítlak je ten istý ak nie vyšší. Tá štrbina pod nosom v deflektore, totiž urýchľuje vzduch a tým tam vytvoí podtlak za deflektorom, ktorý nos pritláča cez moment na osu kôl k trati a zvyšuje tým prítlak prednej časti. Veľmi pozoruhodné. Ak sa im podarí ešte doriešiť pasívne DRS v zadnej časti auta, bude toto auto zase bezkonkurenčné. Adrian vytvoril dobrý zaklad na to, aby Sebastian a Mark usilovali o titul aj v tomto roku. 11

    + 6 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    82.208.4.XXX
    01 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama