Upravené bočnice
Většina týmů už zastavila práce na svých letošních vozech, ale Renault je v tomto výjimkou. Do Fuji přivezl značně upravený monopost R28. Bočnice vozu byly o dost zmenšeny vepředu v místě, kde jsou zaobleny. Vstup vzduchu je více zkosený (viz šipka). Toto řešení má obrovský vliv na aerodynamickou efektivitu - a tudíž i vyvážení vozu. Snižuje totiž odpor vzduchu a zvyšuje efektivitu difuzoru a zadního křídla.
Přední křídlo
Poprvé do Singapuru přivezl Renault dlouho vyvíjené a značně vylepšené přední křídlo, což již tam přispělo k mnohem lepší výkonnosti. Největší změnou na tomto aerodynamickém prvku je více hranatá přední část zadního profilu spoileru. Ta má nyní tvar zednické lžíce (v Monze byl zaoblený) - viz šipka uprostřed. Byly upraveny i bočnice spoileru, kde se objevila drobná křidélka (šipka vpravo). Vede to k lepšímu managementu toku vzduchu, což se pozitivně projevuje v dalších částech monopostu.
Změny v aerodynamice vozu Renault R28
Renault se v posledních závodech neuvěřitelně zvedl, což potvrdil dvěma vítězstvími v řadě. Za svůj úspěch vděčí i vylepšené aerodynamice, my se nyní podíváme na konkrétní 2 věci, které se v posledních závodech změnili.
Další zprávy
-
Monika Leová byla strachy bez sebe: Pád syna na beton!
-
Bouřlivé počasí udeří už odpoledne! Na co se máme připravit?
-
Robert Fico už není v ohrožení života, oznámili lékaři!
-
Zdena Studenková má 70: Slavná slovenská herečka slaví kulatiny!
-
Jaromír Soukup mizí z Barrandova: Hlavní důvod konce odhalen!
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit
-
Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu
-
GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo