Kia Sorento první generace byla vybavena zážehovým šestiválcem o obsahu 3,5 l s výkonem 141 kW. Motor bude pohánět buď zadní nebo všechna čtyři kola. Modely poháněné pouze jednou nápravou jsou oblíbené hlavně v USA., protože vůz zaujme svou robustností, což pro zákazníky znamená mnohem více než pohon 4x4. Pro jízdu v obtížném terénu má Sorento též redukci, a na přání je možné pořídit na zadní nápravu diferenciál s omezenou svorností.
Vůz využívá pro přední nápravu dvojitě příčná ramena, vzadu to jsou pak víceprvkově
zavěšený multilink, jedná se tedy o polotuhou nápravu. Rozvor náprav byl 2710 mm
rozchod pak 1580 mm.
Ale teď se vratíme k chystané nové generaci. SUV vyroste do velikosti současného Sorenta ale bude ještě o několik centimetrů delší. Nové Sorento by mělo mít delší rozvor takže by jsme se měli dočkat zvětšení prostoru v kabině, a to zejména pro cestující na zadních sedadlech, kteří budou mít více místa pro nohy.
Pokud jde o motorizace, bude Kia s největší pravděpodobností používat 2,4 litru GDI a 3,3 litru V6 GDI. Měla by být také představena v hybridní verzi, která bude k dispozici od začátku prodeje.
Zdroj: Worldcarfans.com
Kia Sorento nové generace se plně testuje ve Skandinávii
Prototyp nové generace Kia Sorento byl spatřen při zimním testováním ve Skandinávii.
Další zprávy
-
Slováci trestají schvalování atentátu na Fica! Tři lidé byli obviněni
-
Kateřina Brožová prozradila jméno nové lásky!
-
Češi půjdou pro medaili s největší hvězdou! Pastrňák bere do Prahy i Zachu
-
Juraj C. nebyl osamělým vlkem? Policie má i jinou vyšetřovací verzi atentátu na Fica
-
GP Emilia Romagna F1: V Imole vyhrál po napínavém závěru Verstappen před stále rychlejším Norrisem
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?