Když se podíváme na konečnou tabulku, dá se říci, že Henning dostal lekci z produktivity. Je sice pravda, že Duval měl na dvou soutěžích k dispozici tovární vůz Fordu, přesto to dokázal v pěti dojetých soutěžích získat 25 bodů. Henning pak má s dvanácti dojetými soutěžemi na kontě o tři body méně. Na závěr sezony pak potvrdil, že letos to nic extra nebylo, když ve Walesu odstoupil v poslední etapě.
"Samozřejmě jsem zklamaný, že se nám nepodařilo dokončit tuto soutěže, ale musel jsem zariskovat a zkusit Anderssona předjet. Byli jsme moc širocí a myslím, že jsme o skálu poškodili zadní tlumiče, tak že to rozhodně nebyl nejlepší závěr sezony. Byl to velice těžký závod a asi jako většina jsme začali opatrněji, abychom na tomto povrchu lépe našli grip auta, což bylo velmi těžké. V sobotu jsme měli auto dobře nastavené a zajeli nějaké dobré časy, tak že s tím jsem spokojený," prohlásil Henning po skončení rally, kde jel opět stylem buď, anebo.
Henning se držel hesla: Buď anebo
Henning Solberg sice nijak výrazně nezklamal, ale zároveň letos ani nijak neoslnil. Ve Walesu se dlouho držel na bodech, přesto mu nebylo přáno.
Další zprávy
-
Proč Feri dostal nepodmíněný trest? Odvolací soud to vysvětlil v rozsudku
-
Dara Rolins a Pavel Nedvěd: Jak roste jejich italské hnízdečko lásky?
-
Markéta Konvičková přiznala: Nádor se přestěhoval! Nasadila speciální léčbu
-
Aktuální počasí: Meteorologové upravili varování! Kam vystoupají hladiny řek?
-
Novinky z Británie: Karel III. troufale vzdoruje rakovině! Tohle nikdo nečekal
-
Úspěšná premiéra Jakuba Jirovce s Yarisem Rally2
-
Krumlovská noc rozhodla
-
V Hustopečích v pátek večer po dvou minutách
-
Samohýl Škoda Team zpomalil v Krumlově problém s řazením