DISKUZE K ČLÁNKU

Návrh na příchod turbomotorů od roku 2017 smeten ze stolu

Kvůli nákladům spojeným s vývojem nového pohonného ústrojí ve výši až 25 milionů EUR chce DTM příchod dvoulitrových turbomotorů odsunout do budoucna. Nepřijde ale o zamýšlenou spolupráci se Super-GT?

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» HaJ (Hlasovalo 7 lidí) 23.11.2015 19:58
tak tak..celkově by jakékoliv sladění dvou… »
» HaJ (Hlasovalo 6 lidí) 27.11.2015 09:45
No to je pravda, ale došlo by díky tomu k… »
» Zix. (Hlasovali 5 lidé) 24.11.2015 18:27
Pokud by se jednolo o společný závody, tak mě by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.231.XXX
    Ono by to nebylo spravedlivý ani v tom roce co v DTM ty motory budou, když v Super GT to maj několik let, zatímco v DTM první rok a teprv by se to vychytávalo.

    V Asii mají výhodu, že tam tolik sérií neni a proto to je určitě dost sledovaný a nebojej se investovat. Zatímco v Evropě je těch sérií až moc a proto je těžký aby se DTM u diváků prosadilo jako kdysi.
    A kvůli tomu počtu sérií nebo druhu sportů je taky těžší přesvědčit vedení automobilek aby šli zrovna do DTM a né jinam.

    A ta spolupráce jak se o ní furt mluví by bylo jako sloučení sérií do jedný nebo jen pár společných závodů?
    Kdyby byla společná série tak by určitě u fanoušků měla větší šanci a automobilky by určitě víc investovali, když by měli propagaci po celým světě a né jen v Evropě.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • HaJ

      HaJ

      90.181.35.XXX
      tak tak..celkově by jakékoliv sladění dvou naprosto odlišných sérií tak, aby byly vozy porovnatelné, by bylo hodně složité, navíc takto na dálku.
      Dle posledního infa se už nějakou dobu nebaví ani tak o sloučení jako spíš o několika společných závodech. Původním smyslem ale bylo, aby se daly nasadit auta z Japonska do DTM. Věřím, že Hans Werner Aufrecht by nám řekl víc 03

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.231.XXX
        Pokud by se jednolo o společný závody, tak mě by teda nelákali. Automobilky z Asie by si jeli svůj závod a ty z Evropy taky. Takže by bylo max. zajímavý porovnání který na tom sou líp.

        Připomínalo by mi to taky závody z Le Mans/WEC kde taky závodí více druhů aut a každý si jedou svoje závody a jinak si sebe skoro nevšímaj. A někdy akorát ty pomalejší vozy překážej těm rychlejším.

        Pokud by ale byla reálná společná série, tak věřím že by úspěch mít mohla. Navíc by automobilky neměli reklamu jen na 1 kontinentě, ale obou nebo celým světě.
        Případně by se od nějakýho roku měli určit pravidla pro obě série a hlavně nový, aby neměl nikdo výhodu. Aby to nedopadlo jak v ICS, když se rozpadlo CCWS - týmy z ICS znaly ty auta několik let, zatímco týmy z CCWS se teprv učili a neměli moc šanci jim konkurovat.

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit
        • HaJ

          HaJ

          90.181.35.XXX
          No to je pravda, ale došlo by díky tomu k výraznému nárůstu nákladů...Uvidíme jak to dopadne 04

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Nahlásit

Aktuálně

Mattias Ekström se letos stal vicemistrem

Zůstane Ekström v DTM? Co jiného by dělal? "Nic jiného neumím"

René Rast za volantem Audi RS5 DTM

Nový šampión Rast: Test F1 by byl mega cool a skvělou zkušeností

René Rast ve své debutové sezoně v DTM opravdu překvapil

Rast se stal mistrem DTM ve své nováčkovské sezoně

Rast, Rene

Hockenheimring: Titul vyhrál ve své debutové sezoně Rast!

Green, Jamie

Hockenheimring: V sobotu vyhrál Green, Audi si zajistila všechny tři tituly

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama