Zkouška nové trati v Bzenci

Pohár redakce AUTO NEWS NETWORK přijal do nového ročníku minimálně na dva závody trať v Bzenci.

Jaká je a jak se na ní pojede? Na tyto dvě otázky chtěl zjistit odpověď Petr Zelinka, jeden z účastníku seriálu.

Trať je docela dost široká, což bude dobrá věc pro předjíždění v samotném závodě. Její délka je dostatečná, měří 320m a šířka je oficiálně propagována na 4 - 5m.

V tomto prvním testu šlo spíše o seznámení s tratí, stejně tak jako při mém prvním testu v M-Paláci. Takže, žádné velké rekordy jsem netrhnul. Nicméně, oficiální traťový rekord je zde zatím stanoven na hodnotě 21,44s. Po skončení mé jízdy jsem se dověděl, že můj nejrychlejší čas je 22,87s. Což není špatné, ale přesto mě čeká ještě hodně práce.

Povrch tratě je betonový pokrytý vrstvou nátěru, neklouže, což dodá v závodu na rychlosti, ale také na náročnosti v řízení motokáry. Je zde jedna rychlá rovinka a pak se trať skládá z několika technických zatáček. Prostě ideální podmínky pro napínavý závod.

Už se hodně těším na první závod, který sepojede 14. května 2004. Bude to také zahajovací podnik nového ročníku AUTO NEWS NEWTORK CUP 2004, který se zatím skládá z osmi podniků. Minimálně 2 v Bzenci a zbytek v brněnských Modřicích na otevřené trati MARANELLO KART.

A ještě k systému závodu: V rámci jednoho závodu se pojedou dva tréninky, každý bude ohodnocen body 5;4;3;2;1, podle pořadí a následně se odjede kvalifikace, ze které vzejde pořadí na startu závodu. Ten se pojede na dobu půl hodiny a bude to plný závod kolo na kolo.

Bodové ohodnocení jezdců ze závodu: 20;15;12;10;8;6;5;4;3;2;1. Samozřejmě plus body z tréninků.

Takže po závodě v Bzenci nashledanou.

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu