Představení vozů: Audi RS5 DTM

iM2, 29. dubna 2014, 11:06 Google+

Nová generace Audi RS5 DTM pro sezonu 2014 podrobně - jakými technickými parametry disponuje loňský mistrovský vůz?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mortara, Edoardo

Mortara, Edoardo | foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap

Sdílejte článek

Model: Audi RS5 DTM

Motor: Audi V8 atmosferický motor
Počet válců: 8
Počet ventilů: 32
Objem: 4 000 cm³
Výkon: zhruba 460 koní (omezeno průtokem vzduchu)
Maximální točivý moment: přes 500 Nm
Management motoru: Motorelektronik Bosch MS 5.1
Obsah palivové nádrže: 120l

Přenos hnací síly: poháněná zadní náprava
Převodovka: sekvenční, 6 rychlostních stupňů
Řazení: pneumatické ovládání přes řadící pádla na volantu
Spojka: čtyřlamelová
Diferenciál: nastavitelný uzavíratelný diferenciál

Podvozek: monokok s integrovanou palivovou nádrží a ochrannou ocelovou klecí
Zavěšení přední/zadní: nezávislé zavěšení vpředu i vzadu, zavěšení typu push-rod dvouramenné, pérové tlumiče, nastavitelnost tlumičů
Řízení: přenos přes ozubené kolo s pomocí serva



Kola: kovaná kola z hliníku, 18" x 12" přední, 18" x 13" zadní
Pneumatiky: Hankook; 300-680-18 přední, 320-710-18 zadní
Brzdy: dvouokruhové hydraulické brzdy, třmeny z lehkých kovů, kotouče z uhlíkových vláken, rozložení mezi přední a zadní nápravou nastavitelné na volantu jezdce

Délka: 5 010 mm
Šířka: 1 950 mm
Výška:
 zhruba 1 150 mm
Rozvor kol: 2 750 mm

Minimální hmotnost 1 100 kg (včetně jezdce)


zdroj: www.motorsport-total.com
Vytisknout

Diskuze: Představení vozů: Audi RS5 DTM

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

di Resta, Paul

Vrátí ztracený syn Di Resta Mercedesu titul?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud