K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Green a Paffett: Nové vozy jsou rychlejší

iM2, 27. dubna 2012, 21:50 Google+

Jezdci Mercedesu, Jamie Green a Gary Paffett, očekávají, že nová generace vozů DTM bude rychlejší než ta stará hned od začátku. To vše i přesto, že cílem nových pravidel bylo zpomalit rychlost vozů DTM omezením aerodynamických částí vozů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher, Ralf

Schumacher, Ralf | foto: dtm.de

Sdílejte článek

První velká technická změna v pravidlech DTM od jeho znovuzavedení v roce 2000 vešla v platnost s počátkem této sezony, když všechny vozy momentálně používají 57 společných částí včetně šasi za účelem snížení nákladů a zvýšení bezpečnosti jezdců.

Redukce aerodynamických částí, zvláště nejrůznějších křidelék, které se na vozech Audi a Mercedes začaly objevovat v minulých sezonách, byla vyrovnána povolením větších zadních křídel a nových širších gum. Zatímco tyto změny mají produkovat očekávané zvýšení mechanického gripu, a tak zlepšení v pomalých zatáčkách, tak jezdci týmu HWA, Gary Paffett a Jamie Green, oba shodně říkají, že na testech byli schopni najíždět vyšší rychlostí i do rychlejších zatáček.

"Opravdu jsme neztratili žádný přítlak. Máme větší křídlo a opravdu dlouhý difuzor. Navíc širší gumy znamenají vyšší grip v pomalých zatáčkách," řekl Jamie Green pro britský Autosport. "Je to docela cool, protože jako jezdec vždycky chcete rychlejší auto a Cčko coupé je jednoznačně rychlejší [než C sedan], i když je těžší."

Paffett, který je jedním ze tří partnerů Greena u továrního týmu Mercedesu HWA, tvrdí že nárůst rychlosti je zaznamenatelný i zevnitř vozu. "Větší kola dělají auto mnohem méně nervózním a navíc se zvýšeným přítlakem můžete projíždět rychlejí i rychlé zatáčky. Když jsme na Hockeheimu na testech před pár týdny přijeli do části trati zvané Stadion, tak to opravdu bylo cítit. Když pak začínáte brzdit do vláseky [která následuje], tak zjistíte, že musíte brzdit trochu dříve, protože do té zatáčky přijíždíte vyšší rychlostí."

"Myslím, že toto závody přibližuje více formulím a možná to pomůže rychle se adaptovat klukům, kteří do Mercedesu právě přišli jako jsou Robert Wickens a Roberto Merhi," zakončil Gary Paffett.

 

Google+ Vytisknout

Diskuze: Green a Paffett: Nové vozy jsou rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Paffett zažil povedený vstup do sezony

Forma Mercedesu z Hockenheimu dělá odchod ještě více frustrující, přiznává Paffett

Audi RS5 se po úvodním víkendu jeví jako nejslabší speciál v poli

Jak Audi na Hockenheimringu ztratilo svoji formu

Glock, Timo

Hockenheimring: Po fantastickém souboji s Paffettem vítězí Glock na BMW

Gary Paffett slaví úvodní vítězství sezony

Hockenheimring: Úvodní závod sezony opanoval Mercedes, vítězí Paffett

Audi začíná tlačit na organizátora DTM

Audi tlačí na DTM: Potřebujeme jistotu pro plánování

BMW by myšlenku zákaznických týmů podpořilo

BMW podporuje myšlenku Bergera na zákaznické týmy v DTM

reklama
reklama

Doporučujeme

Paffett, Gary

Hockenheim: Mercedes slaví double!

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud