Nejdelší DTM závod roku

iM2, 21. prosince 2007, 22:53 Google+

Jsou závody německého šampionátu cestovních vozů dlouhé nebo krátké? Záleží na úhlu pohledu, ale především na dramatičnosti. A té nabízejí dostatek. Z tohoto pohledu jsou jistě krátké, nicméně rozhodující je časomíra a ta měří vždy stejně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Premat, Alexandre

Premat, Alexandre | foto: dtm.de

Sdílejte článek

První závod sezony na Hockenheimu byl nejdelším z celého roku. Po škaredé nehodě Kristensena s Prématem v prvním kole došlo k velkému zdržení, neboť byl závod pro trosky vozů rozeseté po dráze úplně zastaven. Vedení se kvůli dodržení časového harmnonogramu a vysílacím právům rozhodlo pro zkrácení závodu na 27 kol, což představovalo 123,498 km, přesto si připsal z tohoto pohledu první místo.

Tradiční trať v britském Brands Hatch, která má v kratší verzi jen 1,929 km, je co do počtu kol nejdelší v seriálu DTM (83 kol). Nejdelším závodem z pohledu odjetých kilometrů v sezoně bylo Mugello. To je se svými 5,245 kilometry 2,7krát delší, jak trať v Brands Hatch.

Nejrychlejším závodem bylo finále na Hockenheimu. Ke zdolání této 4,574 kilometru dlouhé trati potřeboval vítězný Green 1:00:19.948 hodiny. V těsném závěsu se drží závod v  Zandvoortu (1:02.31.668 hodiny) a na Nürburgringu (1:02:39.571 hodiny).

ZÁVOD

VÍTĚZ

POČET KOL

DÉLKA TRATĚ

DÉLKA ZÁVODU

ČAS

Hockenheim

Ekström

27

4,574

123,498

1:10:16.441

Oschersleben

Paffett 

44

3,696

162,624

1:03:30.763

EuroSpeedway

Häkkinen

48

3,478

166,944

1:09:10.219

Brands Hatch

Schneider

83

1,929

160,107

1:05:10.090

Norisring

Spengler

74

2,300

170,200

1:03:59.350

Mugello

Häkkinen

33

5,245

173,085

1:03:10.117

Zandvoort 

Tomczyk

38

4,307

163,666

1:02:31.668

Nürburgring

Tomczyk

43

3,629

156,047

1:02:39.571

Barcelona

Green

58

2,977

172,666

1:08:21.523

Hockenheim

Green

37

4,574

169,238

1:00:19.948

Vytisknout

Diskuze: Nejdelší DTM závod roku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Enge, Tomáš

BMS Scuderia Italia vstupuje do GT2

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud