Zajímavosti o závodě na Nürburgringu

iM2, 6. září 2007, 17:10 Google+

Zde jsou některé informace, které se pojí s uplynulým závodem v Německu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tomczyk, Martin

Tomczyk, Martin | foto: Audi Sport Press

Sdílejte článek

… Vítězný Martin Tomzcyk vyhrál s největším rozdílem mezi prvním a druhým za celou letošní sezonu. Rozdíl na cílové pásce mezi vítězným Tomzcykem a druhým Spenglerem byl 6.217 sekundy.

… Bruno Spengler zajel nejrychlejší kolo 1:24.529 (průměrná rychlost byla 154.555 km/h). I přes tento skvělý čas se mu nepovedlo překonat rekord okruhu (kratší verze), kterou drží Gary Paffett z roku 2005 (1.24.442).

… Nejrychlejší kolo víkendu zajel Martin Tomzcyk v kvalifikaci, které mělo hodnotu 1:23.197.

… Mattias Ekström i tentokrát dojel na stupních vítězů, čímž se udržel na první pozici v celkovém hodnocení. Na stupních vítězů nedojel jenom na Oscherschlebenu a Lausitzringu.

… Bruno Spengler dojel po šesté za sebou na bodované pozici a jen v úvodních dvou závodech sezony vyšel bodově naprázdno.

...Vozy Audi a Mercedes-Benz budou v nadcházejícím závodě v Barceloně poprvé v sezoně stejně těžké. Letošní Audi A4 a Mercedes-Benz C-Klasse budou muset mít minimálně 1070 kg.

...Martin Tomczyk jel 137,902km v čele, když se na čele objevil jen Mattias Ekström (18,145 km) při jeho zastávkách v boxech.

...Martin Tomczyk se na Nürburgringu vyrovnal ve statistice počtu vítězství za sezonu Mikovi Häkkinenovi. Dále letos vyhráli jednou Mattias Ekström, Gary Paffett, Bernd Schneider a Bruno Spengler.

...Bernd Schneider získal ve všech závodech od roku 2000 na tomto okruhu nějaké body.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Zajímavosti o závodě na Nürburgringu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Louis Delétraz měl z české stáje k bodům v Bahrajnu blíže, než jeho kolega

F2: Charouz Racing Systém debutoval v Bahrajnu. Proč se zatím zázraky nekonaly?

Audi přišlo o část svého potenciálu

Audi se obává, že aerodynamické změny roku 2018 jsou pro ně nevýhodou

Ilustrační foto

Potvrzeno: DTM uspořádá první noční závod

Audi Sport

DTM 2018: Důležití sponzoři se od série odvracejí zády

Audi letos bude obhajovat všechny tituly

Audi oznámilo rozdělení jezdců do týmů. Jaké číslo zvolil Rast?

Dočkáme se večerního závodu DTM?

DTM plánuje v roce 2018 první noční závod, mělo by se jet v Misanu

reklama
reklama

Doporučujeme

Deletraz/Hezemans

Jaké šance mají vítězové ze Spa v Itálii?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud