DISKUZE K ČLÁNKU Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize

Podle šéfů McLarenu by Formuli 1 mohlo pomoci, kdyby se o víkendech odjely rovnou dvě Velké ceny, aby se podařilo zachránit šampionát a alespoň část příjmů. V Evropě by se přitom zřejmě závodilo za zavřenými dveřmi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dva závody za víkend, v Evropě bez diváků. F1 hledá cestu z krize

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 21.04.2020 08:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2020 10:22
Nějak se vám rozpadá web. Jinak k opatřením se… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2020 12:12
tak třeba ten, že by auto podle nových pravidel… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 20.04.2020 12:49
Já jsem pro zákaznické vozy ve stylu MotoGp... Je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    HellHogr k MotoGp... Nevím jestli to měl být pokus o vtip, pak samozřejmě ok... V MotoGp sice dominuje jeden jezdec, ale dominuje díky vlastním mimořádným schopnostem a díky tomu, že se dopouští naprostého minima chyb... Spoustu vítězství urve v závěru závodu, v poslední zatáčce apod... Nemyslím si, že existuje ve světě MotoGp jediný člověk, který by zpochybňoval jeho schopnosti... Což se v F1 děje resp. min. se relativizují...

    Na co jsem ale narážel je prostě fakt, že díky těm zákaznickým strojům bojuje o vítězství a bednu větší počet jezdců... Případy jako Quartararo, Miler, Crutchlow v F1 nenajdeš...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Usa 2005 byla teměř take bez diváků . Když startovalo 6 Formulí. Díky

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.245.XXX
    Zákaznické vozy, nájem loňských monopostů, možností je spousta. Je to i cesta jak dostat do F1 víc týmů a tím dát možnost více pilotům ukázat své schopnosti. Pro srovnání, v roce 1991 bylo v F1 tuším 18 týmů. A debutovali jezdci jako Hakkinen, Schumacher, Wendlinger, Zanardi a spousta dalších. Kdo z nich by měl šanci dneska?
    Pronájem svých loňských vozů dlouhé roky praktikoval v Indycar třeba Roger Penske. Samozřejmě že pro něco takového by F1 potřebovala neměnit pravidla co dva roky, což je další kámen úrazu který jen zvyšuje náklady.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kdyby F1 chtěla skutečně šetřit, tak by ve vozech nebyl ERS už dávno.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Bez ERSu by nešla dolů cena pouze za samotný ERS, ale i u dalších komponentů. Třeba nápravy, brzdy, tlumiče a mnoho jiných komponentů by nemuselo být tak masívních což samozřejmě taky šetří. Dokonce by se snížila i cena za dopravu.
      A v neposlední řadě by se fanouškům vrátil i zvuk hoden závodních vozů a v neposlední řadě by byly vozi díky menší hmotnosti více obratné.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        "bez ERS" by znamenalo vývoj nového agregátu a hádej kdo by to měl zaplatit? Jinak co píšeš jsou nesmysly, hmotnost navíc jsou přídavné agregáty nikoliv "masivnější" komponenty

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Jaký vývoj nového agregátu? Ten stávající je natolik silný, že stačí povyhazovat přebytečné harampádí včetně těžkých akumulátorů a vůz by mohl po úpravě elektroniky okamžitě na trať.
          Jediná věc s čím by si technici začali lámat hlavu je co udělat s takovým přebytkem volného místa.
          Jinak Ti doporučuji si přečíst tu hloupost kterou jsi napsal a trochu se nad sebou zamyslet.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Nějak se vám rozpadá web.

    Jinak k opatřením se vyjádřil i takový Horner. Jeho návrh je na následující dva roky povolit koncept zákaznických vozů pro malé týmy.

    Určitě spousta naivních snílků bude proti ale v historii to fungovalo, proč by to nemohlo fungovat v dnešní těžké době?

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Nefungovalo by to dnes, protože týmy už vynaložily extrémní finance na letošní auta a někteří jedou už koncept 2022, jaký by to potom mělo smysl? zejména při změně praviděl

      + 0 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tak třeba ten, že by auto podle nových pravidel nemusel vyvíjet ten, co na ně nemá. Zákaznické vozy jsou cestou, která dříve fungovala a umožnila levné závodění nadšencům, nevím proč by to nemohlo pro přechodnou dobu fungovat i teď...
        ... a nemusely by to být přímo zákaznické vozy, ale kdyby bylo umožněno prodat/koupit díly drahé na vývoj a výroby, tak by to těm menším usnadnilo život

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          A co ten rychlej motor Ferrari, po letní přestavce, ten by šel koupit taky? Já jen že těm dvěma dalším dodán nebyl. 12

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            možná bys měl jít dělat do FIA když všechno víš, všude jsi byl a od všeho máš klíče...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Web - myslíš co konkrétně? Přetrvává. Ranní problém s certifikátem by již měl být vyřešen.

      + 1 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Já jsem pro zákaznické vozy ve stylu MotoGp... Je to jednoznačně cesta k zajímavějším a vyrovnanějším závodům...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        F1 se bude muset rozhodnout jakou cestou jít, protože současný koncept je pravděpodobně (bohužel ?) těžko udržitelný.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Proč myslíš? ono si vem koncept MotoGP, dominuje jedna stáj a jeden jezdec a zbytek podia ho doplní na koho to výjde, tohle chceš? tak můžeme nechat Hama a Merc dokud nebudou mít 12 titulů 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama