Od příští sezony nastává přechod k osmiválcovým motorům s objemem 2400 ccm. Předpisy však připouští nasadit desetiválce, které budou upraveny tak, aby nebylo jejich používání výhodnějším, než nasazení nových osmiválců.
Přesto budou okruhy, na kterých by bylo výhodnější nasadit motory V10 díky jejich většímu kroutícímu momentu. Automobilky se proto dohodly, že žádná tuto možnost nevyužije.
Zatím potvrdila nasazení desetiválce jediná soukromá stáj, kterou je italské Minardi s motory Cosworth. Ostatní soukromé týmy plánují startovat s motory V8.
Foto: BAR Honda
Koncerny určitě s motory V8
Na páteční schůzce v Turecku se na tom písemně dohodli představitelé automobilek produkujících motory F1.
Další zprávy
-
Monika Leová byla strachy bez sebe: Pád syna na beton!
-
Bouřlivé počasí udeří už odpoledne! Na co se máme připravit?
-
Robert Fico už není v ohrožení života, oznámili lékaři!
-
Zdena Studenková má 70: Slavná slovenská herečka slaví kulatiny!
-
Jaromír Soukup mizí z Barrandova: Hlavní důvod konce odhalen!
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit
-
Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu
-
GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo
-
McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink