DISKUZE K ČLÁNKU "Teď musíme všechny závody vyhrát!" vybízí Vettel Ferrari k finálnímu útoku

Ferrari podle Sebastiana Vettela musí cílit v 6 zbývajících závodech sezóny 2018 hodně vysoko - ve všech musí porazit Lewise Hamiltona s Mercedesem, pokud má získat titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Teď musíme všechny závody vyhrát!" vybízí Vettel Ferrari k finálnímu útoku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 24.10.2018 18:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 17.09.2018 09:53
To je přesně ono, díky chybám Vettela ztratili u… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 17.09.2018 10:25
na to bych moc nevsázel. spíš jsem už teď čekal… »
» Frciiik (Hlasoval 1 člověk) 17.09.2018 10:25
Jasně, 40 bodů vypadá luxusně, ale 6 závodů je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Myslím že Ham má podobné plány, ale kdo si myslím že také ještě vyhraje do konce sezony nějaký závod bude Verstappen. Největší šance mu dávám v Mexiku. A to bude pro Seba také problém, protože pokud nevyhraje jen jediný závod, pak už to nemá ve svých rukou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bambinot

    Bambinot

    84.242.118.XXX
    Moc bych si přál, aby se to povedlo 03 ... ale už v to moc nevěřím ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Ano, když Seb vyhraje zbylé závody, tak porazí Lewise o minimálně 2 body, možná více. Ale tomu sám nevěří.

    Ferrari sice udělalo velký pokrok ohledně auta, ale ohledně těch elementů mezi volantem a pedály se nezměnilo nic. Jen Kimi nějak obživl, ale stále je to starý dobrý Kimi, kterému na vítězství ve GP moc nezáleží. Takže se nedá očekávat, že bude krýt záda Sebovi. Na to je příliš dobrý, jako mistr světa dělat někomu dvojku, to po Kimim nemůžete chtít... 03

    Pokud se něco významného nestane, je prakticky o titulu rozhodnuto.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Jak je mým zvykem, pokusím se o trochu jiný pohled na věc.
    Všiml si někdo, jak se v posledních závodech daří Mercedesu držet oba piloty Ferrari "od sebe"? Jak u zdejších odborníků podceňovaný Bottas, dokázal brzdit Kimiho a pracoval pro Hamiltona? Jak piloti Merglu jedou "spolu" na rozdíl od pilotů Ferrari?
    Vezmu poslední tři závody.
    SPA: Ferrari z nepochopitelných důvodů odmítá Kimimu natankovat, aby zkusil ještě na poslední chvíli zajet na osychající trati své kvalifikační kolo. Kimi tak startuje ze šestého místa a prakticky končí hned v úvodu prvního kola. Vettel pak sice vítězí, ale na druhého Hamiltona příliš nestahuje.
    Monza: Kvalifikace pro Ferrari jak z říše snů. Jen to pořadí je trochu naopak. A když dojde na souboj obou kandidátů na titul, Seb chybuje. Pokolikáté už? Kimi sice drží vedení, ale je sám proti dvěma Mercedesům. A ti si ho vychutnají.
    Singapur: Tady se role obou pilotů Ferrari obrací. Tentokrát je zoufale sám Seb a Hamilton v Mercedesu bezproblémů pokrývá strategický tah Ferrari a tím odsuzuje Vettela k uhájení třetí pozice. Namísto, aby Seb útočil na pozice nejvyšší, obává se zda dojede do cíle. Bottas zatím drží na svých zádech Kimiho i s Ricciardem.

    Podle mého, dokud u Ferrari nepochopí, že dva adepti na titul zmohou více, než jeden a budou házet přes palubu už od začátku sezóny jednoho z pilotů, nemají šanci uspět. Sezóna 2010, kdy je vyškolil RedBull, by jim měla být mementem.
    Vettel řekl po závodě v Singapuru: "S takovým přístupem jsme neměli šanci..." Já toto jeho prohlášení vnímám už od začátku sezóny, že s takovým přístupem nemají šanci. Akorát to oba myslíme jinak .03 Seb v jednom závodě, já v celé sezóně...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Seb neumí používat nadhled, prostě za každou cenu musí dnes vyhrát, ať se děje co chce. Pak dělá kiksy jako nováček a místo získaných třeba 18-ti bodů za druhé místo nemá třeba nic nebo daleko méně. Přitom kdyby trpělivě čekal na chyby soupeřů, nebyl by dnes v takových problémech. Umění zvládat svoje ego, jak to uměli skuteční mistři volantů, mu jaksi schází. Nedostatek sebevědomí je fakt sfiňa.
      Stejně by mě zajímalo, jak by na tom byl dnes Alonso u Ferrari na místě Seba. Akorát mě mrzí, že se to nikdy nedozvím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Bambinot

      Bambinot

      84.242.118.XXX
      "Podle mého, dokud u Ferrari nepochopí, že dva adepti na titul zmohou více, než jeden a budou házet přes palubu už od začátku sezóny jednoho z pilotů, nemají šanci uspět."

      ... imho jseš mimo víc než si vůbec dokážeš představit ... kdyby jeli od začátku na 1 pilota tak ta situace v šampionátu vypadá úplně jinak ... i u Mercedesu už to pochopili

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        A jak by měla podle tebe vypadat situace? Vždyť Ferrari poskytlo Vettelovi maximum výhod. A že neskončil v Číně před Kimim? Na začátku sezóny byl Kimi jasně lepší a jen štěstí a podpora týmu umožnila Vettelovi končit výše. V číně byl holt rozdíl veliký a Ferrari zachraňovalo alespoň nějaké body do PK.
        Azerbajdžán: Mezi oběma byl ještě Peréz. Těžko mohli prohazovat pořadí. Tratili by v PK.
        Francie: Obdoba Azer. jen mezi nimi byl Ricci.
        Rakousko: Tam oba piloty vyměnit mohli, ale myslím si, že už bylo rozhodnuto o Kimiho konci u Ferrari a on to věděl. Takjim ukázal, že není o nic horším pilotem.
        Německo: Chyba Vettela z první pozice. Asi vyhrát nechtěl. 03
        Itálie: Kimi nejrychlejší v Q (dokonce nejrychleji zajeté jedno kolo vůbec). Oznámení o Kimiho konci u Ferrari. A Kimi se jim odvděčil, když ukázal, že pro něho není problém porazit protěžovaného kolegu. A ve stejném stylu to probíhá v dalších závodech.
        Kimi se baví a Seb kupí jednu chybu za druhou, třetí, čtvrtou, pátou..... 13
        A tak s tebou lze souhlasit, jen v případě, že by jeli od začátku na Kimiho.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.228.XXX
    Letošní titul je už spíše scifi, chce to zkusit příští rok znovu a lépe a to především ze strany Seba.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.20.XXX
      Proc scifi? Lewis jeden zavod nedojede a je vsechno hned uplne jinak. Navic jeste nakonec muze do boje o titul vstoupit penalizace za nadmerny pocet motorovych casti. Tech promennych je porad velmi hodne a ikdyz za normalnich okolnosti vypada naskok 40 bodu jako temer jistota titulu, tak se to muze velice rychle zvrtnou a muze nastat velke drama. 2007, 2008, 2010, 2012, 2016 se rozhodovalo v poslednim zavode o titulu, neboli to neni zadna vyjimka a behem 6 zavodu se toho muze stat jeste hodne. Muzou to ovlivnit i hosi od RB, kteri nemaji co ztratit a tak nebudou uhybat vic, nez je nezbytne nutne, mozna ani to ne 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tomas J.

    Tomas J.

    85.237.234.XXX
    VET je v klidu, ale az moc. Mal by menej kecat a viac jazdit, pretoze HAM sa mu vzdaluje milovymi krokmi kazdy zavod. Mam pocit akoby VET nevedel uniest ten tlak, robi snad viac chyb ako v RB. Narozdiel od HAMa, ten jazdi ako stroj a kombinacia HAM+Mercedes sa zda byt velmi tazko porazitelna. Snad nebude HAM oslavovat titul 4 zavody pred koncom 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Vettel pro FERRARI není dobrý

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Iscarian

    Iscarian

    89.177.215.XXX
    Co na to říct (napsat), Mercedes v posledních pěti závodech urval víc bodů než Ferrari a čtyři z těchto závodů i Mercedes vyhrál, bude to mít Ferrari hodně těžké...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hoši ono by stačilo a F1 by na napínavosti značně vzrostla, kdyby garáže TOP týmů byly oddělené, viz třeba Senna vs Prost či Alonso vs Hamilton a piloti se mleli mezi sebou , každej sám za sebe. To by lidi zajímalo.To by byl šrumec. Tohle kdyby bylo u všech třech týmů (pokud RB dorovná ty dva) , byla by to imho jízda.

    Sice by se asi musela změnit soutěž týmů, to jest body do konstruktérů by se vždy započítávalo jen to první auto, ale to by nikmo imho nevadilo. Pokud tedy bude fin.strop.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Už aby to bylo 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No to bohužel nebude.....do tohoto harakiri šel defacto hlavně jen Mclaren. Už je to dost fousaté.....a někdy je to náhoda, že to je vyrovnané.

        Týmy tohle dělat nebudou, což je chyba. Monoposty nikdy moc vyrované nebudou, to je v módu vědecko fantasticky, ale tenhle systém by to vyřešil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Tento model tu byl v letech 2014 až 2016 u Mercedesu, tehdy si to mohli dovolit. Při vyrovnanosti pole a napříč týmy by to mohlo fungovat, ale musely by se počítat tak 2/3 odjetých závodů, jako v letech, které vzpomínáš. Pokud se počítá každý bodík jak do jezdců tak do týmů, tak do toho žádný svéprávný tým nepůjde.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    78.128.157.XXX
    Za normálních okolností si bude Vettel a Ham v posledních 6 závodech rozdělovat vždy 1 a 2 místo. Takže Neměc potřebuje vyhrát opravdu všechno, jinak je druhej.
    Tenhle scénář nevidím moc pravděpodobně v závislosti na tom jak to Vettelovi nejde, proto z jeho pohledu musí doufat ve velké chyby Lewise, popřípadě technické potíže. Snad se Mercedesu už vyhnou výpadky a Ham si zaslouženě dojede pro titul, Němec si ho už teď prostě nezaslouží a byla by to jen halůz.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama