DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

Mercedes je podle svého šéfa pro vývoj pohonných jednotek Andyho Cowella blízko prolomení hranice výkonu 1000 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 30.12.2017 03:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 18.12.2017 12:21
Asi lze tak nějak odhadnout, že Mercedes motory… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 18.12.2017 12:30
Souhlas. V podstatě úplně to samé jsem psal u… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 18.12.2017 13:43
*** Konkurence může "střídavě" nastavit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    U Mercedesu jsme hodně zvědavý na příští sezonu, protože letos většina věcí hrála proti nim, především pravidla na nové vozy, nutnost odstranit na poslední chvíli způsob zavěšení, který měli zjevně dovedený k dokonalosti, či né zrovna vhodně zvolené základní proporce vozu. Pokud se z vlastních chyb poučí, měli by přes zimu udělat výrazný pokrok kupředu. A v neposlední řadě jim bude nahrávat i pravidlo 3ks PU na sezonu.V tom budou především týmy s motory Renault hodně zaostávat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    To je celkem kratkozraky pohled. Italové, Japonci i Francouzi již v Motorsportu opravdu nesčetněkrát dokázali, že závodění zvládají lépe než Němci. Nyní je na výsluní Mercedes, BMW nebylo na výsluní nikdy. Není vůbec důvod myslet si, že by to motorari z Mnichova zvládli lépe bez ti že Sakury. Pokud vím, tak poslední účinkování BMW v F1 opravdu za moc nestalo. Btw Mercedes v té době byl ještě větší bída a i přes značnou převahu šasi Mclarenu nedokázali vyhrát šampionát díky nespolehlivosti motoru. Je jasné, že Mercedes je nyní na výsluní a vrací se mu obrovské investice do programu F1 a svůj úspěch si zaslouží, to bez debat. Avšak stejně tak je jasné, že nic netrvá věčně a já věřím, že tým Renault bude do 2-3 let nejpozději schopen být nejlepší a porazit Mercedes.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Už zase ty hypotézy? 12 BMW by to teď nedalo, ale koukni se na sezóny kolem 2005-2006. Hondu tam radši nehledej a Renault taky moc ne. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • S-fan

        S-fan

        212.111.22.XXX
        Adi tu napsal dobrý blaf. 18 BMW se za 3 roky stalo jednoznačně 3. nejlepší stájí hned za dominantním McLarenem a Ferrari. Motorově byla absolutní špička v každé době při jakýchkoli pravidlech a on tu napíše že Japonci, Italové a Francouzi zvládají závodění líp než Němci. 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Tak jako na jednu stranu má pravdu. 12 Pokud se Němci neúčastní, potom to opravdu dávají. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          Jo? A co rok 2004? Celá 90. léta, samozřejmě roky 2005 a 2006?! Nejdřív si zjisti, kolik toho Renault v F1 dokázal, pak se podívej na to, co dokázalo v F1 BMW a raději šoupej nohama. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        2005 - titul mistra světa - Alonso, Renault, titul konstruktér Renault
        2006 - titul mistra světa - Alonso, Renault, titul konstruktér Renault

        TO se ti mladé opravdu moc nepovedlo a hle, byl tam i Mercedes coby tovární podpora Mclarenu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Říkám kolem těch let. 03 V rámci délky působení Renaultu v F1 je to spíš jako omyl ve statistice, ale já nemám problém uznat, že si v těch dvou letech Renault titul zasloužil. Bohužel, nic víc nikdy Renault jako konstruktér nedokázal.
          K tomu BMW. Spíš bych šoupal nohama já, být na Tvém místě. Tvůj oblíbený argument je, že Renault převzal tým, který jel bídu. A tady se nám nabízí naprosto luxusní srovnání. 03 Rok 2014, Lotus byl 8. v PK (stejně jako Sauber v roce 2005 04). A už nám je jasné, kam to míří, viď? Nebudu tu zmiňovat počet pódií, které od té doby BMW dobylo. Zmíním jen třešinku na dortu. V roce 2008 dokázali udělat double a Robert Kubica vyhrál v BMW závod!!!! To byla veliká sláva, viděl jsi tehdy ten závod? Totální diktát, úplně jako předvedl Hulk v Emirátech, kdy urval naprosto famózní 6. místo. 03
          Jen k tomu, jak víš zmiňuješ ty roky. Rok 2004 vyhrálo Ferrari, Renault se musel sklonit i před soukromým BAR. 90-tá léta? Kdy, kde, kdo? Hlavně do toho nemontuj McLaren (podobně jako teď Red Bull). Ještě nezapomeň zmínit ten unikátní triumf ze Singapuru 2008. 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To že Mercedes nespí se ví již nějakou dobu, odvedl na motoru neuvěřitelnou práci a jeho úroda zatím nevypadá že by se blížila ke konci. Přesto doufám že rozdíly ve výkonech se dál budou zmenšovat, konkrétně doufám že se především zmenší mezi Mercedesem a Renaultem 13 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      Urcite doufame vsichni. Jen mam ted spise pocit, ze budeme doufat, aby Mercedes spise vsem neutekl, nez ze by ho nekteri dohaneli. Jsem zvedav asi nejvice na Ferrari, jestli udela s pristi sezony zasr sezonu napinavou, kdy se bude bijovat o titul, nejen o druha a dalsi mista 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Osobně si myslím že Mercedes čeká velmi slušný přírůstek výkonu na straně šasi, takže ano, věřím jim dost. Trochu s obavy čekám co předvedou proti nim v RedBullu, Ferrari, ale i v McLarenu a Renaultu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          No ja si myslim, ze to co predvede renault na strane motoru, tedy jestli predvede neco co za to stoji, tak to pokreje Mercedes sasim a naskok motoru Mercedes je mimo dlasi rok, dva vyvoje.
          Jako realista McL na zacatku sezony pasuji na jasnou 4. pokud pujde vse dobre, protoze McL minule roky zrovna take nepredvadel zadne zazraky, rok 15,16. Pokud tedy budou muset menit kvuli motoru zadek vozu, tak by to klidne nemuselo od ostatnich dopadnou zrovna spickove a proto nevidim moc sanci na boj s RB.
          Ted se vezmeme co se stane, kdyz FI udela po letosku dobre sasi, tak je tu hned boj o 4. misto 03
          Verim tedy zatim jedine Ferrari a to z pohledu vykonu i spolehlivosti. Jde jen o to, jestli to bude jen jiste druhe misto nebo boj o titul.
          Takze se opravdu tesim na testy, az se ukaze kdo pres zimu nejvice blafoval o pokrocich a kam se Mercdes opravdu vysvihne s casem 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ferrari s motorem odvedl v dotahování velmi dobrou práci a nejsou od Mercedesu daleko. Ovšem na příští rok jim věřím trochu méně než RBullu právě kvůli šasi, protože s dalším potenciálem jejich šasi si nejsem jist. Ale to už jsou takové moje osobní rozumbrady k pivu, to by bylo na dlouho 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    No zatim to vypada, ze se pise jak vsichni dotahuji a pracuji na motorech pro pristi rok a pritom budou stale tam kde loni, predloni atd. Mercedes je stale s pohodovym naskokem vpredu.
    Teorie kdo kdy muze jak jet nahrame atd. Jsou o nicem, protoze uplne stejne muze jet Mercedes.
    Pujde jen skutecne o to, aby Mercedes nepodelal sasi a jelikoz vi, kde mel problemy, tak by mel sasi spise dostat na vysdi uroven nez letos.
    Pokzd nejaky motorar neudela nejaky prulom, tak bude pristi rok kopii letosniho.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      *** Konkurence může "střídavě" nastavit módy motoru, že pojede v módu, kdy motor ač třeba nevydrží tolik závodů, výkonově stejně jako Mercedes.Může být i výkonově (race mód) nad ním a v některých závodech jen díky tomu je porazit. Mercedes pokud bojoval jen s Ferrari to měl jednoduché, pokrýval jen Ferrari.Prostě obětují se za super vysledek v některých závodech.Mercedes bude muset bojovat proti dalším dvěma týmům, bude to mít značně složitější.
      Nakonec jsi viděl Versstapena, neměl konkurenci v daném závodě protože Renault to přehnal.Tyhle situace mám přesně na mysli.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        Mercedes mel oba tituly a jel na pohodu a pak se tu srovnava jeden zavod, opravdu dravy jezdec Verstappen A motor ktery mel smrt ve vocich.
        Ja mluvim o titulech, cele sezone a ne o jednom usmudlanem zavode.
        Mercedes jasne ukazuje se vym vyvojem, ze je proste nekde jinde.
        Ja se tady nebudu dohafovat nad scestnyma uvahama co kdo muze. To co rikas ty, rika prost: " kdybychom chteli,..." Ve vysledku to znamenalo, ze tu jednotku drou za hranici, kvuli jednomu zabodu a i tak proste jen dohaneji, ale nepredhaneji

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No vždyť ano, Mercedes bude mít asi nejlepší motor, o tom žádná, ale díky tomu co popisuji, je může porazit 2 Mclaren, 2 x Redbull, 2 x Ferrari, nebudou vědět na koho se soustředit.Doufám v to.....a že nevydrží motory, no čert to vem. Hlavně když to bude zajímavé.Ano třeba za to zaplatí, vyměnou motoru, ale Mercedes ztratí body.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Je pravda, že výrobci znají téměř přesně výkony konkurence a Mercedes to má přečtené z pozice lídra. Když se podíváme na letošek, tak Lewise kromě Vettela obírali o body i jiní, ale většinou to pokryl tak, že Vettel dojel za ním a pouze na něj méně získával.
            Jediné překvapení by tedy mohlo nastat, že by se Ferrari nebo Renaultu povedl nějaký zázrak a motorově dotáhli Mercedes se spolehlivostí při výkonu, kdy by byli v malém okně. Potom by se asi děli věci. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Mercedesu stačí jezdit na jistotu a stejně bude mít motorovou převahu. Jenom aby nezkonili auto jako celek a můžeme Hamiltonovi gratulovat k dalšímu titulu. 03
    Mezi současnými motoráři naprosto bez konkurence, vždyt' proti nim stojí Japonci, Francouzi a Italové. 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Ti Japonci už od roku 2015 leží na lopatkách. 12 Francouzi sedí a Ferrari sice stojí, ale zatím se to jeví jak pes u nohy pána. 04 Letos si Mercedes celou sezónu hlídal. Někdy to sice vypadalo dramaticky, ale oni to měli předem spočítané a vzhledem k posledním pár rokům si věřili víc něž kdokoli jiný. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama