DISKUZE K ČLÁNKU Proč by obtížnost předjíždění neměla být posuzována dle 1. závodu sezóny 2017

Po prvním závodě v sezóně 2017 po rozsáhlé změně technických pravidel se hned zvedla vlna nevole. Velká cena Austrálie sice obsahovala těsnou bitvu o vítězství mezi Sebastianem Vettelem a Lewisem Hamiltonem, ale nedostatek předjíždění vyvolal řadu otázek týkajících se nových pravidel. Šlo o náznak toho, jak budou vypadat i další závody nebo o jednorázový výkyv?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč by obtížnost předjíždění neměla být posuzována dle 1. závodu sezóny 2017

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 05.04.2017 07:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rogi (Hlasovali 5 lidé) 04.04.2017 14:20
Čas ukáže, ale bojím se, že autor nemá pravdu.… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 04.04.2017 11:21
Díky. S lidmi máte pravdu. On i ten mozek funguje… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 04.04.2017 12:30
Krásný článek. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Nooo
    1. záznam si pouštět nebudu, ale mám pocit, že Vettel byl skoro celý stint mimo DRS limit. Odstup stabilně >1s fakt nepovažuji za "nalepený za převodovkou"
    2. nejvíc se problém s jízdou v těsném závěsu (mám na mysli ztrátu gripu druhého auta) podle mne projeví v plynulých, středně rychlých a rychlých zatáčkách. V Austrálii je takových relativně málo, to je spíš stop n go okruh.

    Spíš to vidím tak, že průšvih bude pokračovat. Ale doufám, že se pletu. Chci se plést...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    109.107.208.XXX
    Čas ukáže, ale bojím se, že autor nemá pravdu.
    Vetel nebyl ani zdaleka nalepený na Hamiltonovu převodvku, držel povětšinou odstupo okolo dvou vteřin, takže tenhle argument je 02.
    A pak Ham na čerstvých pneumatikách dojel Radbull a ani s pomocí DRS se nebyl se silným motorem MB schopen přiblížit na "bojovou" vzdálenost, natožpak se alespoň pokusit o útok. Takže také 02.
    On totiž větší úplav způsobí také větší ztrátu přítlaku zadního auta.
    Budu velice rád, pokud se mýlím, ale bojím, že mám pravdu... 09
    Pokud chtějí šéfové F1 zajímavé závody, je třeba snížit podíl aerodynamiky na vlastnostech auta. Jinudy cesta nevede. 03

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.51.XXX
      Tak jsem si to stahnul a projel prvni stint. Prvni ctyri kola byl Vettel do 1,0 s, zbytek stintu az do Hamiltonovy vymeny byl za nim cca 1,5 s.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Přesně tak.. kdysi by jezdci více než 3 kola s takovým odstupem nezvládli. Inženýři doporučovali 3 - 4sekundový odstup, pokud nechtěli útočit. Nebylo to na útok, ale dokázal se držet po celou dobu těsně za ním - a to byla podstata toho argumentu: jízda těsně za sebou neníčí pneumatiky jako dříve.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Přesně! 01 Skvělý článek.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Krásný článek. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    193.179.111.XXX
    Skvělý článek! 01
    Lidi jsou nepoučitelní. Buď si stěžují, že se předjíždí moc nebo moc málo. A pak ještě s láskou vzpomínají na staré časy, kdy tomu bylo zrovna tak 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Díky. S lidmi máte pravdu. On i ten mozek funguje tak, že si z minulosti vybavuje spíše ty dobré věci a na negativní zapomíná. Lidé také podléhají tomu, co zrovna frčí, a nejsou ochotni sami přemýšlet - to žel nechávají na druhých, často i v zásadních věcech.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      213.226.252.XXX
      Také díky, já už byl trošku otrávený z těch kritik ... nechápaje o co jde (ideální by bylo, kdyby zrušili DRS a museli využívat aerodinamického pytle - a to i s tím, že by konstruktéři museli myslet nejen na absolutní výkon v čistém vzduchu, ale i na stabilitu a chování voz, když za někým jede.. možná že chci až moc, ale dříve to přeci šlo, a byli to hodně různé aerodinamiky, takže jak to že to dnes nejde ani vzdáleně? Kde jsou ty časy, kdy auto v poslední chvíli vybočilo z pytle :)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama