"Kvjat do mě narazil," zlobí se Magnussen. Rus ale z havárie viní Dána

Jana Šrámková, 30. května 2016, 10:12 Google+

Danill Kvjat neprožívá zrovna šťastné období. Po přesunu z Red Bullu do Toro Rosso v Monaku se trápil s technickými problémy a jeho závod ukončil incident s Magnussenem, za který byl komisaři potrestán. Rus však viní pilota Renaultu.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 30.05. 11:10) Napište svůj názor
Daniil Kvjat při tréninku v Monaku

Daniil Kvjat při tréninku v Monaku | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Danill Kvjat v příštím závodě v Kanadě odstartuje s penalizací tři místa na startu kvůli kolizi s Kevinem Magnussenem. Připsal si také dva trestné body na svou superlicenci, celkem jich má již sedm.

Hned po startu musel kvůli problémům s elektronikou do boxů a při pokusu o předjetí o kolo kolidoval s Renaultem. Podle komisařů došlo ke dvěma malým nárazům, které vytvořili místo k předjetí, avšak reálně by bez kontaktu nevznikly. A proto byl potrestán. 

Magnussen blokoval Rusovy snahy v části okruhu u bazénu, nakonec došlo v zatáčce La Rascasse ke kontaktu. Dán měl o viníkovi jasno a po závodě uvedl, že Kvjat musel ztratit hlavu. Ovšem pilot Toro Rosso to vnímá jinak a na vině je podle něj právě Magnussen.

"Pěkně tvrdě mě blokoval už dvě zatáčky předtím, než došlo ke kontaktu. Snažil jsem se jet vnitřkem, ale kompletně mě zablokoval. Nemohl jsem projet zdí, tak jsem musel přes něj. Nevím, jak to vypadalo od obrazovek," brání se Rus. Dodává, že pokud někdo opravdu nechce, abyste se před něj dostali, občas se podobné věci stávají.

Nicméně to byla jen pomyslná třešnička na dortu už tak pokaženého závodu. "Musíme lépe zvládat věci organizačně. Nemůžeme si dovolit na startu uvíznout na rychlosti 60 km/hod," zlobí se a nechyběly ani nadávky.

"Já to chápu, občas se to stává, ale takhle nemůžeme bodovat. Máme potenciál, ale chybí disciplína. Už se těším do Kanady, protože v Monaku jsem se cítil bezmocně. Bolí, když ztratíte závod ještě před startem," okomentoval svůj den po konci velké ceny.

Vytisknout

Diskuze: "Kvjat do mě narazil," zlobí se Magnussen. Rus ale z havárie viní Dána

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 30.05.2016 11:10 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton slaví se svým týmem vítězství v Monaku

Statistiky po závodě v Monaku: 44. vítězství jezdce s číslem 44

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud