DISKUZE K ČLÁNKU Sørensen protestuje: Na simulátoru jsem byl o 12 s rychlejší než Carmen

Dánský pilot je rozladěn rozhodnutím Renaultu, protože se domnívá, že by se na pozici testovacího pilota hodil rozhodně lépe než španělská pilotka. A pro své tvrzení má pádné argumenty, podpořené výsledky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sørensen protestuje: Na simulátoru jsem byl o 12 s rychlejší než Carmen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 09.02.2016 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 16 lidí) 09.02.2016 18:57
1. Ona tam není kvůli závodění, od toho mají… »
» airwar1939 (Hlasovalo 11 lidí) 09.02.2016 16:53
A ona je tam kvůli závodění? 12 »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 09.02.2016 11:58
Je zajímavé, že ke získání a udržení pozice… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pidro

    pidro

    88.100.206.XXX
    Sorensenovi škodí hlavně to,že nekouří.

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.229.XXX
    Sorry, milej Marco, ale když tak koukám na fotku Carmen, tak její... argumenty mne zaujaly mnohem víc než cokoliv, s čím bys mohl přijít ty. Třeba to důležití pánové u Renaultu vidí podobně.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      A jak dlouho si myslíš, že by s touhle "kvalifikací" vydržela v závodě? 12

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        A ona je tam kvůli závodění? 12

        + 11 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Možná mám zastaralé informace, ale myslím, si, že pokud má někdo v pracovní smluvě napsáno, že je testovací pilot, předpokládám že má v popisu práce kapánek více než jenom opírat se o auto a usmívat se do objektivů.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            213.220.203.XXX
            Nová doba?

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.128.XXX
            Asi máte zastaralé informace. Za prve v dnešní době je veškeré testování omezeno na 12 dní před sezonou, a pak cca. dva několikadenní cykly během sezony... což je tak málo, že se toho rádi účastní závodní piloti. Další věc je ta že testovací pilot nemusí být z nejrychlejších (viz. třeba svého času velice ceněný Badoer u Ferrari), ale musí být spolehlivý a konzistentní. Týmy při testech potřebují co nejlépe otestovat vůz, nikoli schopnosti testovacího pilota. A pokud jde o práci na simulátoru, opět je jedno jak je pilot rychlý, ale jak je konzistentní.

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        1. Ona tam není kvůli závodění, od toho mají Palmera a Magnussena
        2. Ona tam není ani jako případnej záskok a opravdovej testpilot, na to mají Ocona
        3. Sørensen toho v FR3.5 a GP2 předvedl tak málo, že by byl v závodě F1 pravděpodobně stejně platnej jako ta Jordá.

        Takže suma sumárum, Sørensen nemá ani schopnosti, jako měl loni Grosjean, ani prachy, jako přinesli letos Palmer a Magnussen, ani postavu, kterou může nabídnout Jordá. Tak co by s ním proboha dělali?

        + 16 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Je zajímavé, že ke získání a udržení pozice testovacího pilota této dámě posloužily části těla, které nemají vůbec nic společného s řízením vozidla. 12

    + 10 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama