Přechod k osmiválcům s objemem 2400 ccm navrhla FIA z důvodu snížení rychlosti a zvýšení bezpečnosti.
Továrny Mercedes, BMW a Honda, však dosud nesouhlasily a zvažovaly právní kroky, aby se do vypršení Concordské dohody zůstalo u stávajících V10 s objemem 3000 ccm.
Nově však trojice přehodnotila svá stanoviska a přechodu na V8 se podvolí bez soudních stání.
„Soudy by nás stály mnoho času a úsilí, přitom bychom museli vyvíjet dva motory,“ konstatoval šéf BMW Motorsport Mario Theissen. „Naše kroky by nepodpořily kredit F1, který musíme společně posilovat.“
V příští sezoně budou tedy podle všech předpokladů zpívat desetiválce svoji labutí píseň…
Foto: BAR Honda
F1 se vrací k osmiválcům
S největší pravděpodobností došlo k zásadnímu obratu ve věci objemu a počtu válců závodních motorů F1.
Další zprávy
-
Simona Krainová přestala vydělávat? Modelka přiznala pauzu!
-
Česko sní o dalším sportovním triumfu! Tito fotbalisté budou hrát na Euru
-
Felix Slováček přiznal STRACH o nemocnou dceru Aničku!
-
Kde rostou houby? Sezóna začíná, meteorologové spustili speciální mapu!
-
Petr Nedvěd šel s pravdou ven: Manažer repre přiznal ROZCHOD!
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?