DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari rozdělilo své vývojové programy pro rok 2013 a 2014, vylepšuje aerodynamický tunel

Ferrari v rámci reorganizace svého technického týmu určilo dva odlišné koordinátory pro vývoj svých vozů pro rok 2013 a rok 2014.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari rozdělilo své vývojové programy pro rok 2013 a 2014, vylepšuje aerodynamický tunel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 23.12.2012 09:11 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Keď vidím znovu prvú verziu,.. ...a porovnám ju s tou poslednou, je to úplne iné auto. 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.41.26.XXX
    testy zase si vyplacu sezonne testy lebo hausnumeram z tunelu oni nerozumeju

    + 8 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      Co to meleš? Však ty sezonní testy by chtěly všechny přední stáje. Pak by se konečně viděl pokrok a progres i behem roku, když by si novinky týmy mohly pořádně legálně otestovat... a čím více takových testů tím lépe... 03 Prostě kdo na F1 nemá, nemá v ní co dělat. Není to žádná charita, ale závody nejlepší motoristické disciplíny na světě. Tim pádem je jasné, že to nebude za babku, jak si někteří představují...

      + 17 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.41.26.XXX
        vo fiate testuje massa cely rok nemaju s tym problem

        + 9 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.80.171.XXX
        Ne nechteji je vsechny tymy, krom toho omezeni testovani si zavedly samy teamy ne FIA..

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          94.113.188.XXX
          Nj, ale protože týmy chtěly snížit náklady. Ale pak přišli na to, že je to nesmysl. Měly by ty testy znovu zavést. 03

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama