Došlo by tak ke vzniku další válečné fronty, neboť dosud se týmy dělily na tovární a soukromé. „Výrobci slibují hodně a nedají nic,“ prohlásil v Bahrajnu Eddie Jordan, šéf soukromého týmu Jordan Grand Prix. „My máme kontrolu trakce a drahé zákaznické motory.“ Opět tak poukazuje na nedodržený slib, jenž dali automobilky již více než před rokem menším stájím za jejich souhlas se zachováním kontroly trakce.
Menší týmy bojují o výraznou redukci nákladů, ale velké týmy tyto snahy blokují. Pokud nedojde k rozumnému řešení, může vzniknout velmi nepříjemná situace. K Minardi, Jordanu a Sauberu se připojily stáje Toyota, BAR a údajně i Jaguar. Na straně druhé zůstalo Ferrari, McLaren a Williams. Renault zaujal pozici neutrálního týmu.
Tato zajímavá informace je však poněkud v rozporu s posledními prohlášeními z Williamsu a koneckonců i slovy Bernieho Ecclestonea. Jak Patrick Head, tak i Frank Williams volali po snížení počtu testů a Bernie potvrdil, že jediným, kdo blokuje omezení testů je Ferrari...
Foto: Scuderia Ferrari
Formule 1 se dělí na další dva tábory?
Podle serveru GP2004.com stojí na straně jedné Top týmy a na straně druhé zbytek stájí.
Další zprávy
-
Eva Burešová nelení: Bude velká a jiná show!
-
Tornádo na Ústecku? Meteorologové mají podezření z dnešního odpoledne!
-
Zlověstné signály z královského paláce: Je na tom král lépe než princezna Kate?
-
Za atentát na Fica do vazby. Útočník Juraj C. poprvé stanul před soudem
-
Agáta Hanychová naznačila spiknutí! Co udělali Soukup s Prachařem?
-
Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu
-
GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo
-
McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením