Oba společně odkroužili 210 kol a jak prohlásil šéfinženýr Pat Symonds, jednalo se o velmi produktivní den. Trulli se věnoval hledání dalších zlepšení nastavení vozu a práci s tlumiči, včetně aplikací dat získaných při zimních testech s předchozím monopostem R23.
Kromě toho také odpoledne testoval specifikaci pneumatik Michelin pro úvodní podnik v australském Melbourne při simulaci závodu. Tu dokončil ve třech částech, avšak zastávek bylo více, neboť na trati vlály červené vlajky, jež přerušily odpolední testovací program. Jarno si vyzkoušel i manuální start, k němuž se v souladu se změnou pravidel museli konstruktéři opět vrátit.
Testovací jezdec Franck Montagny dokončil 109 kol s loňským vozem R23 a jeho hlavním úkolem byly testy pneumatik.
„Další kladný den pro náš tým. Jarno odjel s R24 bezproblémově vzdálenost závodu a potvrdil rovnoměrnost výkonu motoru. Pokročili jsme i s nastavením a celkově jsme dnes byli spolehliví, z čehož máme velkou radost,“ komentoval včerejší den Pat Symonds.
Foto: Renault F1 Team
Renault s testy velmi spokojen
Včera pokračovala francouzská stáj s testy v Jerezu s Trullim a Montagnym za volantem.
Další zprávy
-
Slováci trestají schvalování atentátu na Fica! Tři lidé byli obviněni
-
Kateřina Brožová prozradila jméno nové lásky!
-
Češi půjdou pro medaili s největší hvězdou! Pastrňák bere do Prahy i Zachu
-
Juraj C. nebyl osamělým vlkem? Policie má i jinou vyšetřovací verzi atentátu na Fica
-
GP Emilia Romagna F1: V Imole vyhrál po napínavém závěru Verstappen před stále rychlejším Norrisem
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit
-
Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu