Škoda Auto – třetí čtvrtletí ve znamení růstu

Yeti

Yeti | foto: Škoda Auto

Mladoboleslavské Škodovce se ve třetím kvartálu letošního roku podařilo zvrátit klesající trend a připsala mi meziroční nárůst prodejů o 6,5 procenta. Celkem našla odbyt pro 175 tisíc vozů.

Podle předsedy představenstva Škody Auto Reinharda Jung stojí za černými čísly především modelová ofenzíva v čele s prvním SUV výrobce – modelem Yeti, o který je nebývalý zájem. Škoda také uvedla několik nových úsporných variant svých produktů pod označením Greenline. 

Jung neopomněl zmínit ani význam šrotovného či rostoucích asijských trhů: „Prodejní výsledky výrazně podpořilo šrotovné, zejména v sousedním Německu a rostoucí čínský trh, který i ve složitém období jako jeden z mála významně posiloval.“ Podle něj má navíc Škoda potenciál růstu i pro zbylé měsíce letošního roku a velká očekávání vkládá i do kombi verze vlajkového Superbu.

Celkem za první tři čtvrletí 2009 prodal mladoboleslavský výrobce 504.625 aut, což je o 5 procent méně než vloni. Stále jde ale o velmi dobrý výsledek, neboť celý automobilový průmysl klesl takřka o 12 procent.

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu