Podle předsedy představenstva Škody Auto Reinharda Jung stojí za černými čísly především modelová ofenzíva v čele s prvním SUV výrobce – modelem Yeti, o který je nebývalý zájem. Škoda také uvedla několik nových úsporných variant svých produktů pod označením Greenline.
Jung neopomněl zmínit ani význam šrotovného či rostoucích asijských trhů: „Prodejní výsledky výrazně podpořilo šrotovné, zejména v sousedním Německu a rostoucí čínský trh, který i ve složitém období jako jeden z mála významně posiloval.“ Podle něj má navíc Škoda potenciál růstu i pro zbylé měsíce letošního roku a velká očekávání vkládá i do kombi verze vlajkového Superbu.
Celkem za první tři čtvrletí 2009 prodal mladoboleslavský výrobce 504.625 aut, což je o 5 procent méně než vloni. Stále jde ale o velmi dobrý výsledek, neboť celý automobilový průmysl klesl takřka o 12 procent.
Škoda Auto – třetí čtvrtletí ve znamení růstu
Mladoboleslavské Škodovce se ve třetím kvartálu letošního roku podařilo zvrátit klesající trend a připsala mi meziroční nárůst prodejů o 6,5 procenta. Celkem našla odbyt pro 175 tisíc vozů.
Další zprávy
-
V Evropě prudce stoupá počet případů spalniček. Nemoc ohrožuje miliony dětí
-
Zvrat v případu atentátu na Fica: Atentátník je na psychiatrii
-
Děsivý příběh: Chlapeček (4) spadl do kotlíku, ve kterém se vařil guláš
-
Helena Vondráčková prozradila, do kdy plánuje zpívat!
-
Svět má pandemii covidu za sebou. Vědci zjistili, jakou stopu v lidstvu zanechal
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?