DISKUZE K ČLÁNKU K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera

Poslední mistrovský titul získalo Ferrari v roce 2008. Od té doby jako když utne. Vrátit slavnou značku zpět na vrchol se nyní snaží coby šéf týmu Mattia Binotto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: K úspěchům potřebujete vítěznou mentalitu, hlásí Binotto. Čerpá z éry Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 28.12.2021 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 26.12.2021 19:23
No, nechci fandům Ferrari brát iluze, ale mám… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 26.12.2021 19:35
Při takhle sešněrovaných pravidlech těžko doufat,… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 27.12.2021 10:59
Já jsem opačného názoru, stejně jako Tom. 04»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    U Schumiho ještě uvidíme, ale Leclerc a Sainz jsou silnými jezdci. Už od začátku sezony 2021, bude důležité v Týmech, kteří pomýšlejí na velké úspěchy, mít dva vyrovnané super rychlé jezdce. Vyschlé pomalé nekonzistentní brzdy si v TOP týmech v příští sezoně nikdo nemůže dovolit 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Že je Binotto Švýcar bych se raději moc nezmiňoval. Jednak je jeho původ dost zřetelně taliánský a proto má i taliánské občanství. Taky v Itálii dlouho pracuje i bydlí, tak nechápu proč tyhle zcela dostupné informace mnozí neberou na zřetel.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      On ten trotl není z odvrácené strany Měsíce? 12
      Vzhledem k tomu, jak to vede, se ani nemůžeme divit, že se radši hlásí ke Švýcarsku. Pořád pak může alibisticky odejít s bonmotem "Na Ferrari bída, ale na Sauber dobrý, ne?". 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    No, nechci fandům Ferrari brát iluze, ale mám takový pocit, že pokud chce Binotto dnešní tým řídit dle řízení týmu v devadesátých letech, tak se asi čelních pozic ještě chvíli nedočkají.

    Nicméně jsem dnes četl další zajímavé vyjádření bývalého šéfa u Ferek Ste­fa­na Do­me­ni­ca­li­ho, že případné rozdíly v nových autech budou příští rok rychle konkurencí smazány. Hlavně díky finančním stropům jsem zcela opačného názoru. Pokud někdo přijde s něčím, jako byly kdysi dvojité difuzory, tak konkurence nebude mít na úpravu auta dost ofiko financí... Co vy na to, kolegové diskutéři?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Při takhle sešněrovaných pravidlech těžko doufat, že někdo příjde s tak výraznou vychytávkou jakou byly dvojdify, nebo foukačky. Ale bylo by to fajn. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Já jsem opačného názoru, stejně jako Tom. 04 Těch změn je naráz hodně a byť se někde bude jednat o blbost za "třipadesát", jak byl např. DAS, tak může být díky rozpočtovému stropu nemožné to implementovat, protože na to bude potřeba překopat tunu věcí (v případě DAS to byla v podstatě celá přední náprava). Takže ono to sice půjde, ale pak ta dotyčná stáj nemusí být schopna vyvíjet značnou část sezóny aero a stejně budou v pytli. 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Byl bych moc rád kdybych se mýlil.
          Jenže dnes už vozy téměř nestaví kapacity s vlastním mozkem typu Chapman nebo Newey, ale ajťáci s Tetrisem v ruce.
          To se pak nemůžeme divit, že největší rozdíl na vozech různých týmů je zbarvení.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            88.146.103.XXX
            To jo, ale zrovna v nových pravidlech se většinou nějaká ta skulinka hledá lépe, než v těch, která jsou již léty prověřená a několikrát doplněná a upřesněná.
            Já se v příští sezóně těším možná víc na tohle, než na souboje na trati.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Máš samozřejmě pravdu. Já hlavně doufám, že jízda v závěsu už nebude mít tak negatívní dopad na pneumatiky a bude docházet k mnohem těsnějšímu soupeření. Jenže na druhou stranu vozy nám zase nakynuly, což je samozřejmě hlavní předpoklad k výraznější cellididě na pneumatikách.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama