Wickens: Audi mělo na Lausitzringu mnohem širší rozsah v oblasti zastávek v boxech

-haj / iMotorSport.cz, 28. června 2017, 16:29 Google+

Mercedes musí zlepšit svoji práci s pneumatikami, aby mohl zlepšit svoji flexibilitu ve strategiích, kterou má aktuálně Audi, tedy alespoň podle Roberta Wickense. Jen připomeňme, že DTM pro sezonu 2017 představilo pneumatiky s vyšší degradací.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Robert Wickens v boxech

Robert Wickens v boxech | foto: dtm.de - HOCH ZWEI

Sdílejte článek

Pneumatiky Hankook pro ročník 2017 jsou rychlejší, ale také rychleji degradují, do popředí se tak letos mnohem více dostává, jak který výrobce dokáže být šetrný ke gumám. Například Mattias Ekström byl schopen na nedělním závodě na Lausitzringu zajet do boxů už v 1. kole ze 43 a v cíli závodu byl druhý! Wickens, kterého ke konci zmiňovaného závodu předjely Audi Jamieho Greena a Mattiase Ekströma, řekl, že podobná strategie by byla pro Mercedes nemyslitelná. 

"Naše auto není ke gumám tak vlídné jako Audi nebo jako Mattias, na druhou stranu nám to dává spoustu prostoru pro zlepšení. V oblasti strategie jsme docela handicapovaní. Neměli jsme široký rozsah toho, kdy jsme mohli zastavit, věděli jsme, že [stinty] musíme rozdělit více méně v polovině," řekl Robert Wickens pro Autosport. 

img-responsive

Robert Wickens nesl na svém autě v prvních dvou závodech speciální zbarvení, v Budapešti se pak vrátil k tomu, které měl na předsezónní prezentaci | foto: dtm.de - HOCH ZWEI

"Snad, pokud se nám podaří toto zlepšit, tak budeme moci být lepší ve všech ohledech. Dalším krokem je pokusit se prodloužit výdrž gum." Wickens zažil na Lausitzringu poměrně velké zadostiučinění, když získal dvě pódia po nepovedeném úvodním víkendu na Hockenheimu. A to byly Mercedesy společně s BMW těžší než Audi v sobotu a v neděli byl Mercedes nejtěžší, když vážil o 10 a 15 kg více než zbývající dva výrobci. 

V Maďarsku ale Mercedes neměl moc dobrou formu, ačkoliv Paul di Resta dokázal sobotní závod vyhrát. Musíme ale férově přiznat, že mu hodně pomohla právě brzká zastávka. V Maďarsku jakoby Mercedes testoval svoji práci s pneumatikami, když například v sobotu di Resta zastavil takto brzy a Maro Engel, který neměl šanci na dobrý výsledek zastavil až úplně na konci závodu. Je tedy možné, že na problému před Hungaroringem Mercedes zapracoval, anebo jim trať poblíž Budapešti jednoduše více seděla a mohli si dovolit ve strategiích více experimentovat.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Wickens: Audi mělo na Lausitzringu mnohem širší rozsah v oblasti zastávek v boxech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Indianapolis (USA)

VIDEO: IndyCar poprvé s aeroscreenem na trati

Na obrázku první Mercedes patřil v roce 2015 Juncadellovi, druhý Paffettovi a třetí pozdějšímu mistru, Wehrleinovi

Mercedes oznamuje jezdeckou sestavu - vrací se Pascal Wehrlein a Daniel Juncadella

Ekström byl na trati vždy tvrdým soupeřem

Legenda DTM, Mattias Ekström, končí kariéru v této sérii

DTM letos čeká 10. závodních víkendů

Brands Hatch se vrací do kalendáře DTM 2018

Zapomenuté sportovní prototypy skupiny C

VIDEO: 10 sportovních prototypů skupiny C, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

Maxime Martina v DTM už nebudeme vídat

Martin: Můj odchod z DTM byl motivován nejasnou budoucností série

reklama
reklama

Doporučujeme

Edoardo Mortara se letos zatím po stránce výkonů hledá, dokáže brzy najít správné nastavení svého Mercedesu AMG C 63 DTM?

Mortara srovnává Audi a Mercedes v DTM - jsou to jiné světy

Čtěte dále

Nejčtenější články

reklama

Zprávy odjinud