DISKUZE K ČLÁNKU Lauda v Renaultu? Chybělo málo a historie F1 měla jinou podobu

Zimní přestávka v F1 nabízí možnost ohlédnutí, analýz, ale také výhledů a prognóz před rokem 2024. Neměli bychom ale zapomínat i na oblast historickou, která má pořád co nabídnout. Neboť její škála je opravdu bohatá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda v Renaultu? Chybělo málo a historie F1 měla jinou podobu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 01.01.2024 19:32 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Rozhodně zajímavá informace...která má svoji logiku. 01

    Niki Laudu zlákal ke comebacku Ron Dennis...Alain Prost měl být francouzským šampionem ve francouzském Renaultu...ale poté co se to skoro povedlo (1983) odešel zklamaný Alain Prost k McLarenu...Renault angažoval místo něj Patrika Tambaye (který patřil v roce 1983 v kokpitu Ferrari rovněž k uchazečům o titul)...ale angažmá Niki Laudy by bylo pro Renault "tahák". No a Ron Dennis jistě měl na paměti odchod Nikiho Laudy z F1 v roce 1979...a jeho ztrátu motivace.

    Ale Niki moc dobře věděl že jestli bude mít někdo vítězný stroj...bude to Mclaren...a nakonec se potvrdila i ta jeho ztráta motivace v roce 1985.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    no jo, v té době bylo běžné, že dost pilotů jel v sezoně za více než jednu stáj. sedačky se měnily podstatně častěji. proti tomu je současný stav stabilitou samou. trošku i v tomhle vnímám ten posun F1 jako určitou ztrátu její DNA. i když zcela chápu, že takto je to správnější. ale pro diváka možná maličko méně zajímavé. představme si, kdyby tehdy fungoval internet a sociální sítě. to by bylo teorií a konspirací!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Pokud chápu dobře článek, tak Lauda zvažoval pro sezónu 85 přestup do Renaultu, protože mu Dennis už nechtěl platit tolik...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        pochopil jsem to stejně. nejdřív poloviční, pak dvoutřetinový plat. alespoň tak to RoBertino píše.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Je to přesně tak. Lauda už nám neprozradí, jestli to byl tak trochu nátlak nebo vážně míněné zaječí úmysly. Každopádně jsou doloženy, jen je potřeba občas do historie zacouvat a sem tam si něci připomenout.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama