Žádné druhé housle, návrat ke kořenům

Petr Stejskal, 29. listopadu 2005, 18:34 Google+

Champ Car ohlásilo návrat na tratě známého okruhu Road America a odchod z oválu v Las Vegas

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Wilson, Justin

Wilson, Justin | foto: Champ Car World Series

Sdílejte článek

Okruh Road America je považován za jeden z nejkrásnějších v Americe a tak i když návštěvnost posledních závodů nebyla příliš vysoká, byl zde poměrně velký tlak na návrat tohoto závodu do kalendáře.

ChampCar se rozhodlo nahradit jím závod na oválu v Las Vegas, původně naplánovaný na konec září, který měl v kalendáři na příští rok poněkud nejisté místo. O jeho osudu se mělo rozhodnout v závislosti na výsledku letošního závodu.

Ten je sice unikátní tím, že se o jednom víkendu odehraje na jednom závodišti závod dvou různých serií (Champ Car a Nascar Craftsman Truck Series), ale ChampCar zde spíše hráli druhé housle a tak bylo rozhodnuto Las Vegas opustit a vrátit se ke kořenům na Road America.

Příští rok se totiž na Road America pojede již po 24. a závodiště jako takové letos oslavilo 50 let existence. Zároveň se závodem ChampCar se pojede i finále série Atlantic, ve kterém se očekává více než 30 startujících vozů.

Nová smlouva by měla obnovit zašlou slávu tohoto závodu, již se například začalo s rozšiřováním paddocku a očekavám že se závodu chytí silný promotér a dokáže mu zajistit odpovídající propagaci a silného sponzora. Road America je klenotem, který by v kalendáři určitě měl být, ale k úspěchu potřebuje předevsím silného a zkušeného promotéra.

Foto: Champ Car Media

Google+ Vytisknout

Diskuze: Žádné druhé housle, návrat ke kořenům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Louis Delétraz měl z české stáje k bodům v Bahrajnu blíže, než jeho kolega

F2: Charouz Racing Systém debutoval v Bahrajnu. Proč se zatím zázraky nekonaly?

Audi přišlo o část svého potenciálu

Audi se obává, že aerodynamické změny roku 2018 jsou pro ně nevýhodou

Ilustrační foto

Potvrzeno: DTM uspořádá první noční závod

Audi Sport

DTM 2018: Důležití sponzoři se od série odvracejí zády

Audi letos bude obhajovat všechny tituly

Audi oznámilo rozdělení jezdců do týmů. Jaké číslo zvolil Rast?

Dočkáme se večerního závodu DTM?

DTM plánuje v roce 2018 první noční závod, mělo by se jet v Misanu

reklama
reklama

Doporučujeme

Wheldon, Dan

Dan Wheldon podepsal s Ganassi Racing

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud